اخبار داغ

در قالب طرح ملی ابرار صورت می گیرد؛

بهسازی 70 کیلومتر راه روستایی در اردبیل

بهسازی 70 کیلومتر راه روستایی در اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار بهسازی،شن ریزی و آسفالت راه 10 روستا در استان به طول 70 کیلومتر درحال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از عملیات ترانشه برداری و خاکبرداری راه روستای محروم کمر، اظهار داشت: این 10 پروژه روستایی با تلاش جهادی و انقلابی راهداران بصورت امانی انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی افزود: خدمت رسانی به روستاها در قالب طرح ابرار مورد تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق این مهم باهمه توان در میدان عمل آماده اقدام انقلابی است.
,
 
,
رحمتی با بیان اینکه پروژه بهسازی و ترانشه برداری راه روستای محروم کمر بخش خورش رستم با تلاش راهداران دیار سبلان با قوت درحال اجراست ،افزود:7 کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر بخش خورش رستم شهرستان خلخال چندین سال قبل اجرا شده بود و 7 کیلومتر دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال انجام است و از روزهای آینده شن ریزی مسیر شروع خواهد شد.
,
 
,
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: حجم خاکبرداری این پروژه  175 هزار متر مکعب است که با تلاش راهداران بهسازی راه روستایی کمر  با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت اجرا و تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام می رسد.
 
,
,
وی با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه 750 متر است، تصریح کرد: اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی انجام خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه