اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مدعی العمومی باید علیه پروانه سلحشوری و علی مطهری طرح دعوی کند/ صبا کمالی اعتقادات دینی مردم را زیر سوال برد/ ماهیگیری اصلاح طلبان از آب گل آلودِ دختر آبی و ندا آقاسلطان

مدعی العمومی باید علیه پروانه سلحشوری و علی مطهری طرح دعوی کند/ صبا کمالی اعتقادات دینی مردم را زیر سوال برد/ ماهیگیری اصلاح طلبان از آب گل آلودِ دختر آبی و ندا آقاسلطان
حجت الاسلام رسولی گفت: دختر آبی همچون ندا آقا سلطان در فتنه 88 فضای سیاسی را آلوده کرد و عده ای از این آب گل آلود ماهی گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مسائلی چون دختر آبی، آسیب پذیری فضای سیاسی ایران را نشان می دهد زیرا با کوچکترین حادثه ای این حجم از تنش را شاهد هستیم، به خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه تا زمانی که یک موضوع شفاف سازی نشده است حجمی از دروغ فضای سیاسی جامعه را در بر می گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام علی رسولی افزود: استارت ابتدایی دختر آبی را رسانه های همگام با خارج زدند و برخی آقایان این موضوع را نشخوار کردند تا جایی که باشگاه رم، فیفا و ... عکس العمل نشان دادند  و حضور زنان در ورزشگاه را مطرح کردند در حالی که اصل این موضوع منتفی است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه موضوعی به نام دختر آبی وجود ندارد و شخص دیگری به دلایل خاصی خودسوزی کرده است، اظهار داشت: فضای التهاب آمیز سیاسی ایران متاسفانه فضایی است که افرادی مانند مطهری با اظهار نظر های عجولانه و بدون تحقیق آن را بسترسازی می کنند. 
,
 
,
حجت الاسلام رسولی تصریح کرد: دختر آبی همچون ندا آقا سلطان در فتنه 88 فضای سیاسی را آلوده کرد و عده ای از این آب گل آلود ماهی گرفتند، اظهارات افرادی مانند پروانه سلحشوری و علی مطهری تشویش اذهان عمومی است و البته صرفا اظهار نظر قابل پیگیری نیست، مگر اینکه شاکی وجود داشته باشد یا مدعی العموم این موضوع را پیگیری و به قوه قضائیه ارجاع دهد. 
,
 
,
وی پست های صبا کمالی در فضای مجازی را اهانت به باور واقعی، اعتقادات و زیر سوال بردن امامت دانست و گفت: این سلبریتی در حالی دختر آبی را مظلوم تر از امام حسین (ع) می داند که خودکشی حرام است و در واقع جایگاه اهل بیت (ع) را زیر سوال برده است. 
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اظهار نظرهای پروانه سلحشوری برای تشویق مردم به شورش های خیابانی قابل تعقیب قضایی است، افزود: البته قوه قضائیه جناج مخالف اصلاح طلبان تلقی می شود و اگر اقدامی شود به معنای تخریب رقیب در آستانه انتخابات تلقی می شود زیرا شخص اول قوه قضائیه از اصولگرایان است. 
,
 
,
وی در خاتمه اظهار داشت: مدعی العمومی باید علیه پروانه سلحشوری طرح دعوی و شکایت کند و البته به نظر می رسد این اقدام انجام شود زیرا اظهارات این نماینده مجلس یه سناریویی از مخالفت های علنی در برابر نظام تبدیل شده است.  
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه