اخبار داغ

عوام‌زدگی خواص مقوله‌ای است تاریخی!

چرا پزشکیان با مردم صادق نیست؟

چرا پزشکیان با مردم صادق نیست؟
جالب است که برخی خواص کشور سخنانی را بر زبان می‌آورند که حتی دشمن هم قائل به آنها نیست و هیچ تحلیل معتبری نیز در این زمینه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مردم تبریز و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با سایت اعتمادآنلاین گفته است: «یکی از مشکلات اصلی ما این است که صادقانه با مردم حرف نمی‌زنیم و به آنها نمی‌گوییم که در چه شرایطی هستیم و این رفتاری که در پیش گرفته‌ایم چه هزینه‌ای برای ما دارد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

او می‌افزاید: «من نمی‌گویم با کسی صلح کنیم، می‌گویم وقتی با دنیا می‌جنگیم، این کار برای ما هزینه دارد. جنگ فعلی، سخت‌تر از جنگ با عراق است و نمی‌توانیم منکر این واقعیت شویم. جنگ فعلی از نظر اقتصادی و اجتماعی هزینه زیادی برای ما ایجاد می‌کنند، اما متاسفانه به جای اینکه واقعیت‌ها را به مردم بگوییم، دیگران را متهم می‌کنیم که بی‌عرضه هستند. ۴۰ سال است که در حال عوض کردن این بی‌عرضه‌ها هستیم! اگر مشکل آنها بودند، پس چرا چیزی تغییر نمی‌کند؟»

,

آری افرادی هستند که با مردم صادق نبوده‌اند اما واقعا اکثریت مسئولان کشور ناصادق هستند و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌اند؟

,

اگر اینطور بود آیا اینهمه توفیقات ۴۰ سال گذشته به دست می‌آمد و آیا بدیهی نیست که اگر آمریکا هم این حرف‌ها را قبول می‌داشت؛ هر آینه به ایران اسلامی حمله می‌کرد؟

,

بحث دیگر این است که امروز در ساختار سیاست و اجرائیات ایران اسلامی تقریبا هیچ مقوله‌ای نیست که توسط رسانه‌های رسمی و رسانه‌های اجتماعی به آن پرداخته نشود.

,

آیا در این فضا اساسا می‌توان با مردم ناصادق بود؟

,

جالب است که برخی خواص کشور سخنانی را بر زبان می‌آورند که حتی دشمن هم قائل به آنها نیست و هیچ تحلیل معتبری نیز در این زمینه وجود ندارد.

,

عوام‌زدگی خواص مقوله‌ای است که نگاه تاریخی می‌گوید در شام سال ۴۰ هجری و در کوفه سال ۶۱ هجری نیز شاهد آن بوده‌ایم.

,

بیماری‌ای که حقیقت را در محراب و در کربلا به مسلخ برد و خواص وقت را در دفاع از حق دچار رفوزگی کرد.

,

درباره اظهارات پزشکیان درباره جنگ با دنیا قضاوتی نمی کنیم هر چند او دقیقا نگفته است ما به کدام کشور تجاوز کرده‌ایم و یا با کدام کشور خیال جنگ داریم؟

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه