اخبار داغ

گزارش؛

بوی ماه مهروگرانی مایحتاج دانش آموزان/ هزینه هایی که بر دوش خانواده ها سنگینی می کند

بوی ماه مهروگرانی مایحتاج دانش آموزان/ هزینه هایی که بر دوش خانواده ها سنگینی می کند
گرانی پوشاک و البسه وسایر مایحتاج دانش آموزان در شهرستان ایوان درآستانه سال تحصیلی در سایه نبود نظارت باعث گلایه مندی شهروندانی ایوانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، خرید پوشاک یکی از دغدغه‌‌های اصلی خانواده‌‌ها در ایام شهریور است،که این امر با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‌ها رونق می‌گیرد و خانوادهابا نزدیک شدن به ماه مهر و باز شدن مدارس و دانشگاه‌‌‌‌‌ها سعی در تامین پوشاک فرندانشان دارند البته شور وشوقی که با خرید پوشاک و ایجاد هزینه برای خانواده‌‌ها همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

اما این خریدها با سوءاستفاده برخی فروشندگان نیز همراه است، فروشندگانی که انصاف را به جا نمی‌‌آورند و با استفاده از نیاز و تمایل مردم برای خرید، فیتیله قیمت‌‌هایشان را بالا می‌‌کشند.

,

 

,

خبرنگار ما  سری به بازار ایوان زده تا از وضعیت پوشاک و نظرات مردم گزارش تهیه نماید.

,

 

,

"مرتضی محمدی "،از شهروندان ایوانی، در گفتگو با خبرنگار ماگفت  :خرید پوشاک یکی از دغدغه‌‌های اصلی خانواده‌‌ها در ایام شهریور است، که خانواده ها سعی می کنند که فرزندانشان را برای  شروع سال جدید آماده نمایند.

,

 

,

محمدی اظهار کرد:مغازه‌‌‌هایی که بعد از فروکش کردن تب خرید  روی اجناس خود "تخفیف" زده بودند حالا بدون آن که این نوشته را از روی شیشه‌‌های مغازه‌‌شان پایین بکشند قیمت‌‌هایشان را بالا برده‌‌اند.

,

 

,

وی تصریح کرد : اگر هم گریزی به سایر ملزومات لازم دانش آموزان در بازار نهیم خواهیم فهمید قیمت این کالاها نیز افزایش چشم گیری داشته است.

,

 

,

این شهروند ایوانی تصریح کرد:مقایسه یک هفته‌‌ای بین قیمت‌‌ها در بازار نشان می‌‌دهد اجناس بیشتر مغازه‌‌ها  افزایش قیمت داشته‌‌اند که این افزایش قیمت یک‌باره دلیلی جز سو استفاده از احتیاج مردم ندارد،فردی که یک یا دو محصل در خانه دارد مجبور است سری به بازار بزند تا با دیدن قیمت‌‌‌های به یک باره افزایش یافته دود از سرشان خارج شود.

,

 

,

وی افزود :مردم هم دستشان از همه جا کوتاه است و مجبورند بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند و ساعت‌‌ها در بازار بگردند تا بتوانند جنسی بدون توجه به کیفیت و با نگاه به وسع جیب‌شان انتخاب کنند.

,

 

,

این شهروند ایوانی ادامه داد:آشفتگی بازار پوشاک نزدیک عید و آغاز دوره تحصیلی سال‌های سال است که ادامه دارد و می‌توان گفت که نظارت ضعیف در این بخش باعث شده است راه برای سو استفاده باز باشد

,

 

,

بدون شک باید مسئولین نظارتی با ضرب العجل وارد این قضیه شوند و اجازه ندهند سوء استفاده برخی فروشندگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید جیب مردم را خالی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه