اخبار داغ

بیش از ۴۰۰ برنامه سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس

بیش از ۴۰۰ برنامه سپاه و بسیج در  هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه امام سجاد(ع ) هرمزگان گفت: سال جاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در رده های سپاه و بسیج در سراسر استان هرمزگان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز:اباذر سالاری ،فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برنامه های هفته دفاع مقدس  اظهار کرد:هفته دفاع مقدس برگ زرینی از نظام و انقلاب است که رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بود، به فرموده امام راحل در دفاع مقدس انقلاب مان را به جهان صادر کردیم و ابهت شرق و غرب را شکستیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:دفاع مقدس برکاتی داشت که اگر امروز در صلابت، پایداری و قدرت قرار داریم مدیون دلاوری های رزمندگان هستیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بابیان اینکه اگر امروز ایران اسلامی حرفی برای گفتن‌ در حوزه های نظامی دارد از برکات دفاع مقدس است،تصریح کرد: در دفاع مقدس با کمترین سلاح و ادوات نظامی به مقابله با دشمنان رفتیم.

,

سالاری افزود:با ایستادگی ملت غیور و جوانان در جنگ یک وجب از کشورمان را هم به دشمن ندادیم ، امروز اگر در خلیج تا ابد فارس پهپاد امریکایی توسط نیروهای سپاه منهدم می شود مدیون جوانان و ایستادگی نیروهایمان هستیم.

,

وی  بااشاره به سرنگونی پهپاد و کشتی نظامی انگلیس عنوان کرد: به دنیا نشان دادیم که اگر بخواهند به خاکمان تعرض کنند نتیجه اعمالشان را خواهند دید، دشمن به توانمندی جمهوری اسلامی بالخصوص سپاه پی برده است که مقابله به مثل خواهد کرد.

,

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های هفته دفاع مقدس شعار محوری « ما پیروزیم » است، گفت: امسال بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در رده های سپاه و بسیج در سراسر استان هرمزگان اجرا می شود.

,

وی با بیان اینکه رژه ملی نیروهای مسلح در دو نقطه کشور، تهران و بندرعباس برگزار می شود، افزود: این رژه با محوریت ارتش و در سه بخش رژه نیروها، رژه ادوات نظامی، رژه هوایی و رژه دریایی و با حضور یکی از سران قوا در نوار ساحلی برگزار خواهد شد.

,

سالاری برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در بوستان غدیر را از دیگر برنامه ها برشمرد و بیان کرد: بازسازی عملیات خیبر، ارائه توانمندی های نظامی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، مراسم ویژه شامل خاطره گویی، حضور فرماندهان دفاع مقدس، بزرگداشت شهدا، نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس، اعزام رزمندگان نظام مقدس به مدارس، دانشگاه ها و مدارس از دیگر برنامه هاست.

,

وی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، نمایشگاه عکس و نقاشی دفاع مقدس، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی، تجلیل از سربازان، همایش نقش اهل سنت در دفاع مقدس و تجمع فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس را بخش دیگری از برنامه ها اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه