اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین:

دروغ دختر آبی ابزاری برای ناکارآمد نشان‌دادن قوه‌قضائیه بود/ سلبریتی‌ها درخط مقدم عوام‌فریبی قرار دارند

دروغ دختر آبی ابزاری برای ناکارآمد نشان‌دادن قوه‌قضائیه بود/ سلبریتی‌ها درخط مقدم عوام‌فریبی قرار دارند
مسئول بسیج هنرمندان قزوین گفت: قوه قضائیه در صف مبارزه با فساد قرار دارد و اکنون این موضوع اولویت اصلی کشور است و برای خارج کردن این جریان از مدار حاشیه سازی ایجاد می‌کنند تا در نهایت ناکارآمدی ایجاد کرده و جلوی مبارزه با فساد را بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کریمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین، درباره اتفاقات اخیری که به واسطه خودسوزی سحر خدایاری رخ داده است، اظهار کرد: باید پدیده اظهارنظر شتاب زده و عجولانه سلبریتی‌ها و افراد شاخص سیاسی و فرهنگی که در تمام زمینه‌ها اتفاق می‌افتد واشکافی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: رسانه‌های معاند از اینگونه اظهارنظرهای شتابزده بهره‌برداری می‌کنند؛ درواقع آن‌ها از اتفاقات در راستای اهداف خود استفاده کرده و از اتفاقات کشور سوژه سازی می‌کنند.

,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین ابراز کرد: سلبریتی‌ها در خط مقدم پوپولیست قرار دارند؛ چراکه دستگاه‌های فرهنگی و متولیان این حوزه به جای کادرسازی به فضای شهرت و و ریاست میدان می‌دهند.

,

وی افزود: نماینده مجلس یا هنرمندی که در حوادث مختلف به فکر سلفی گرفتن به جای ابراز همدردی است به نوعی نارسیسم فرهنگی دچار شده و برای درمان خودشیفتگی مزمن خود به این دست اقدامات را انجام می‌دهد.

,

این مسئول عنوان کرد: فضای مجازی ابزار مناسبی برای حفظ شهرت و در میدان ماندن است و تابع قوانین محکمی نبوده و کم هزینه‌ترین ابزار تبلیغاتی است، از این رو همه از آن بهره می‌برند که در نوعی ولنگاری روحی و فرهنگی ریشه دارد.

,

وی ادامه داد: در مواردی همچون دروغ دختر آبی این افراد شتابزده اظهارنظر کردند و حتی عده‌ای پس از مشخص شدن حقیقت آن را نپذیرفتند، تنها راه حل این مشکل خویشتن‌داری است.

,

لزوم استفاده از ابزار رسانه در صف مقدم مقابله با دروغ دختر آبی

, لزوم استفاده از ابزار رسانه در صف مقدم مقابله با دروغ دختر آبی,

کریمی بیان کرد: پدیده‌هایی همچون رای گیری‌های میلیونی در صدا و سیما هر چند بطور غیرعامدانه شتاب این جریان را افزایش می‌دهد و باعث تغییر معیارها در بازه زمانی کوتاه شده است.

,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین تاکید کرد: ما نباید در استان و نهادهای فرهنگی به این نوع نگرش میدان دهیم، لازم است خویشتن‌دار بوده و قوانینی داشته باشیم تا در فضای مجازی هر حرفی بدون اطلاعات منتشر نشود، چراکه موارد این چنینی و دختر آبی خوراک تبلیغاتی برای رسانه معاند است و غفلت ما به دشمن بهانه می‌دهد.

,

وی ابراز کرد: لازم است در برخورد با شتابزدگی‌هایی که در موضوعاتی همچون دختر آبی با آن مواجه هستیم دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها اقدام اولیه را انجام دهند، چراکه اقدام سلبی در درجه نخست توسط قوه قضائیه تاثیر منفی خواهد داشت و چهره این قوه را بد می‌کند.

,

این مسئول ادامه داد: قوه قضائیه در صف مبارزه با فساد قرار دارد و اکنون این موضوع اولویت اصلی کشور است و برای خارج کردن این جریان از مدار حاشیه سازی ایجاد می‌کنند تا در نهایت ناکارآمدی ایجاد کرده و جلوی مبارزه با فساد را بگیرند.

,

وی اظهار کرد: باید هنرمندان، مدیران فرهنگی، دستگاه‌ها و رسانه‌ها در صف مقدم مبارزه با شتاب زدگی قرار گیرند؛ درواقع از آنجا که موضوع خبری بوده و از ابزار رسانه استفاده شده برای خنثی سازی آن نیز از رسانه بهره برد، همچنین هنرمندان و افراد برجسته هر حوزه نیز می‌توانند در مقابل اظهار نظرهای مفید و به جا داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه