اخبار داغ

با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

همایش استانی "موکب داران اربعین" در ایلام برگزار می‌شود

همایش استانی "موکب داران اربعین" در ایلام برگزار می‌شود
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی ایلام از برگزاری همایش بزرگ استانی موکب داران اربعین حسینی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "سید محمد علوی فر"، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی ایلام بابیان این مطلب اظهار کرد: این همایش روز دوشنبه 25 شهریورماه سال جاری ساعت 15 بعدازظهر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی بابیان اینکه این همایش در حسینیه حضرت زینب کبری (س) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برگزار می‌شود، افزود: این همایش در راستای هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر موکب‌های فعال در سطح استان ایلام در ایام اربعین حسینی در راستای ارائه خدمات اسکان، پذیرایی و استقبال از زوار حسینی برگزار می‌شود.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام بابیان اینکه تقویت اخوت و برادری بین خادمین سیدالشهدا (ع) و انتقال و تبادل تجربه سال‌ها خدمت به زائران اربعین حسینی از اهداف برگزاری این همایش است، گفت: همکاری با نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین ارائه خدمات بیشتر به زوار از دیگر اهداف این همایش است.

,

علوی فر، بابیان اینکه مقررشده موکب‌های اربعین حسینی در سال جاری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نیز به زوار اربعین حسینی ارائه دهند، بیان کرد: خدمات موکب‌های مستقر در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز مهران به‌صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار استان ایلام در طول سال‌های گذشته در خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته‌اند، گفت: خدمت‌رسانی و خادمی زوار اربعین حسینی مایه افتخار مردم استان ایلام به‌عنوان پایتخت خادمین سیدالشهدا (ع) است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، خاطرنشان کرد: توجیه کامل موکب داران به مسائل بهداشتی، فرهنگی و دینی و تکریم زوار اربعین حسینی از محورهای دیگر این همایش است که با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام همراه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه