اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مطرح کرد:

آمادگی پذیرایی از ۲۰۰ هزار زائر اربعین در بروجرد

آمادگی پذیرایی از ۲۰۰ هزار زائر اربعین در بروجرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: برای پذیرایی از ۲۰۰ هزار زائر اربعین در شهرستان بروجرد آمادگی لازم را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: هر ساله استقابل از مراسم اربعین گسترده‌تر می‌شود و عاشقان و اردتمندان سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین راهی کربلا می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,


وی افزود: در همین راستا در شهرستان بروجرد موکب شهید بروجردی برپا می‌شود که کار پذیرایی و اسکان زائران را انجام می‌دهند و هر ساله هزاران زائر در این موکب پذیرایی می‌شوند.

,
,


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از آمادگی پذیرایی از ۲۰۰ هزار زائر اربعین در بروجرد خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته ۱۶۰ هزار زائر در موکب شهید بروجردی پذیرایی شدند و هزینه های موکب توسط نذورات مردمی تامین می‌شود.

,
,


عبدالحمید گودرزی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بروجرد نیز در این جلسه عنوان کرد: تعداد موکب‌های بروجرد در کشور عراق از دو موکب به شش موکب افزایش یافته و در هر موکب بیش از ۵۰ نفر کار پذیرایی از زائران را بر عهده دارند.

,
,


وی بیان کرد: سال گذشته ۱۱ کمیته اربعین برنامه ریزی شد و همه ادارات همکاری لازم را داشتند و امسال تلاش می‌شود تا پذیرایی از زائران در موکب‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

,
,


مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بروجرد تصریح کرد: همه ادارات برای برگزاری مراسم اربعین همکاری لازم را داشته باشند چرا که اربعین یک حرکت مردمی است و هر ساله خیل مشتاقان به سمت کربلا و مراسم اربعین بیشتر می‌شود.

,
,


وی گفت: ادارات دولتی اگر اعتبار برای هزینه کردن در این مراسم را ندارند از امکانات دستگاه اجرایی برای برگزاری این مراسم استفاده کنند؛ همه ادارات باید برای اربعین همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوانیم از زائران در این مراسم و در موکب شهرستان بروجرد به بهترین شکل پذیرایی کنیم.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه