اخبار داغ

بخشدار مرکزی بهار خبر داد؛

روستای چایان منطقه گردشگری می شود

روستای چایان منطقه گردشگری می شود
بخشدار مرکزی بهار  از تصمیم دولت برای تبدیل روستای چایان به منطقه گردشگری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شفیعی، بخشدار مرکزی بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اعلام خبر  تبدیل روستای چایان به منطقه گردشگری گفت: یکی از موارد صورت گرفته در زمینه احیاء و توسعه روستایی بحث احیای روستای چایان است که با دعوت از کارشناسان و مدیران روستایی این منطقه از بخش مرکزی احیا و به عنوان سایت گردشگری ویژه تعریف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شفیعی همچنین گفت: در اقدامات اولیه اخذ مجوز احیای روستای چایان صورت گرفت و در قدم دوم طرح هادی روستا از طریق راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تصویب شد.

,

وی ادامه داد: قابلیت های گردشگری چایان در حدی است که می تواند به عنوان نمک آبرود استان تعریف شود که در آن فضای تفریحی، رستوران و تله کابین اجرایی خواهد شد.

,

بخشدار مرکزی بهار همچنین به سایر اقدامات انجام شده درحوزه میراث فرهنگی و گردشگری بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: دو واحد بومگری در روستای رسول آباد سفلی تاسیس می شود و تملک محوطه اطراف کاروانسرا یکی دیگر از برنامه های اجرایی ما در این روستاست.

,

وی در پایان گفت: پل تاریخی قرمز کرپی آبرومند مورد مرمت قرار گرفته و به محوطه گردشگری تبدیل می شود و بوستان روستای روان در دو فاز اجرایی شده و فاز سوم آن نیز به محض اختصاص بودجه اجرایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه