اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان:

تویسرکان برای سومین بار میزبان لیگ برتر دوچرخه سواری کشور شد

تویسرکان برای سومین بار میزبان لیگ برتر دوچرخه سواری کشور شد
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در روزهای 17 تا19 مهر ماه در این شهرستان، گفت: این برای سومین بار است که میزبانی این دوره از رقابت ها به تویسرکان می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حقیقی، رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار  عصر همدان؛ گفت: از هفدهم تا نوزدهم مهر ماه تویسرکانی ها میزبان دوچرخه سواران مطرح کشوری برای برگزاری رقابت های لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه پذیرش و اسکان تیم ها در روز هفدهم انجام می شود و مسابقات در روزهای 18 و 19 برگزار می شود، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها 120 دوچرخه سوار کشور از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان حضور دارند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به حضور رضا و امین سلگی از دوچرخه سواران به نام تویسرکانی در این رقابت ها هم اشاره کرد و افزود: تصمیم بر آن است تا بتوانیم زمینه ای را هم برای حضور جوانان ورزشکار تویسرکانی در این دوره از مسابقات فراهم کنیم تا در شناساندن و معرفی ظرفیت های ورزشی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

,

حقیقی ادامه داد: مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در دو مسیر برگزار می شود و در حال حاضر مسیر تیمی که از بلوار بهشت زهرا، آرتیمان و بلوار سرکان عبور می کند مشخص شده و دو مسیر هم برای بخش انفرادی پیشنهاد شده، که پس از اظهار نظر کارشناسان یکی از آن دو مسیر هم به زودی برای برگزاری رقابت ها تعیین تکلیف می شود.

,

وی همچنین به موقعیت جغرافیایی شهرستان تویسرکان برای میزبانی مسابقات ورزشی از جمله دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: تویسرکان در سال های 92 و 96 میزبان شایسته ای برای برگزاری چنین مسابقاتی بوده و قرار است برای سومین بار این دوره از رقابت ها در دو رشته تایم تریل و استقامت در این شهرستان برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه