اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دشمن در گذشته به دنبال ایجاد ناامنی در شرق کشور بود/ بصیرت مردم و مسئولان فتنه دشمن را خاموش کرد

دشمن در گذشته به دنبال ایجاد ناامنی در شرق کشور بود/ بصیرت مردم و مسئولان فتنه دشمن را خاموش کرد
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در گذشته دشمن در شرق کشور در تلاش برای ایجاد ناامنی بود، فتنه ای که دشمنان جمهوری اسلامی در گذشته ایجاد کرده بودند با همت و بصیرت مردم و مسئولین در منطقه خاموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار پاسدار احمد شفائی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع)  صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج سپاه شهرستان رشتخوار در جمع پرشور بسیجیان و مسئولین شرکت کننده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه بر اساس آموزه های دین قدردانی از نعمت های الهی باعث افزایش رحمت خداوند متعال می شود، افزود: باید امروز قدردان نعمات الهی و امنیت موجود در منطقه باشیم، در گذشته دشمن در شرق کشور در تلاش برای ایجاد ناامنی بود، فتنه ای که دشمنان جمهوری اسلامی در گذشته ایجاد کرده بودند به همت مردم و مسئولین منطقه خاموش شد.
 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام محرم از قیام سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) درس گرفته ایم، افزود: ما در ایام محرم متوجه شدیم که قیام سرور و سالار شهیدان چه مبنایی داشته است، و امروز از آن ایثارها، فداکاری ها و جانفشانی ها چه نتایجی را باید برداشت کنیم.


سردار شفائی در ادامه همین مطلب با تاکید بر اینکه باید با تمام قوا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، یادآور شد: ما امروز به عنوان یک بسیجی، مسئول و به عنوان یک خواهر و برادر مسلمان چه وظایفی داریم، این وظایف را چه کسی تشخیص می دهد، قطعا تشخیص این وظایف برعهده امام جامعه است.


جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) با تاکید و توجه مسئولین به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله مهم اقتصاد و فرهنگ، افزود: اگر از تمام ظرفیت هایی که در اختیار داریم به نحو احسنت بهره بگیریم، علارقم تمام دشمنی ها و دسیسه های دشمن پیروزی های بارزی را کسب خواهیم کرد.


وی در ادامه تصریح کرد: ما دشمنان ما با تمام توان 40 سال برای کند کردن، متوقف کردن و از بین بردن ما استفاده کردند، تنها راه ادامه پیروزی ها این است که با تمام قوا شتابان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع),
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه