اخبار داغ

عضو انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان:

حاشیه‌سازی حربه غرب‌گراها برای انحراف افکار عمومی از ضعف آنهاست/ امثال مطهری و سلحشوری باید پاسخگوی اقدامات ضد امنیت ملی خود باشد

حاشیه‌سازی حربه غرب‌گراها برای انحراف افکار عمومی از ضعف آنهاست/ امثال مطهری و سلحشوری باید پاسخگوی اقدامات ضد امنیت ملی خود باشد
افتخاری گفت: حاشیه سازی و غوغا سالاری حربه ای است که از سوی امثال مطهری و سلحشوری مطرح می شود تا افکار عمومی نسبت به ضعف عملکرد این طیف سیاسی بی تفاوت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ عضو انجمن روزنامه نگاران مسلمان با انتقاد از بی توجهی اصلاح طلبان به مشکلات اصلی جامعه و پرداختن عمدی به حواشی، از مسئولان قضایی خواست به این موارد با جدیت برخود شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس؛,

کریم افتخاری تصریح کرد: در ماه های اخیر مبارزه با فساد  به خصوص در حوزه مالی و اداری به همت رئیس دستگاه قضا شدت گرفت که این امر خطیر بر زمین مانده به مذاق عده ای که خود ریگی به کفش دارند، خوش نمی آید.

,

وی با بیان اینکه شرط شتاب بخشی برای مبارزه با فساد در کشور، اتحاد و تلاش همه مسئولان به خصوص نمایندگان مجلس و سران بقیه قواست، افزود:افرادی که در این بین منافع شخصی و حزبی خود را در خطر می بینند، برای کند کردن این حرکت انقلابی اقدام به حاشیه سازی و طرح مسائلی می کنند که از اولویت ها و ضروریات کشور نیست.

,

این مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: انتشار خبر کذب محکوم شدن یک دختر (سحر خدایاری) توسط خبرگزاری خبرآنلاین و موج سواری نمایندگان و سران طیف اصلاح طلب که در راس آنها علی مطهری و پروانه سلحشوری حضور داشتند،منجر به ایجاد یک فضای ملتهب اجتماعی شد که افکار عمومی را از امید به ادامه برخورد های انقلابی دستگاه قضا با دانه درشت های فساد مالی-اداری به سمت مسائل حاشیه ای منحرف کرد ؛در صورت قضائی شدن این پرونده،طرح همین موضوع توسط مدعی العموم می تواند پرونده محکومیت نمایندگان و سلبریتی ها را سنگین تر کند.

,

افتخاری تصریح کرد: در سالهای اخیر طرح دو قطبی سازی جامعه توسط سران غرب گرا کلید خورد و از آن هنگام تاکنون علامت سوال هایی مقابل جریان های تصمیم گیر نظام قرار گرفت تا با این کار افکار عده ای از جامعه را برای رسیدن به اهداف انتخاباتی به سمت خود متمایل کنند.

,

عضو انجمن روزنامه نگاران مسلمان افزود:در چنین شرایطی کسانی که مسئولیتی در کشور دارند و یا تریبونی در اختیاردارند و حرف هایشان در جامعه نفوذ دارد، باید توجه داشته باشند که واکنش نشان دادن به هرخبری که صدق و کذب آن مشخص نیست؛ نه تنها نشانه ضعف سیاسی و فقدان بصیرت در فرد است؛ بلکه نشانه ساده اندیشی او در مسائل جاری جامعه است که به راحتی فریب نقشه های دشمن را می خورند.

,

افتخاری گفت:طرح مسائل حاشیه ای و تشویش افکار عمومی کاری است که دشمنان برای آن هزینه بسیار می کنند و اینکه مسئولان به خصوص نمایندگان و وکلای مردم در رسیدن دشمن به این اهداف شوم همسو بوده و دستیار آنها به حساب می آیند،علامت سوالی دیگر است که مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور برای آن دنبال پاسخ باشند.

,

وی افزود:افرادی چون مطهری و سلحشوری که در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی علیه منافع ملی سخن می گویند و کمترین اثرگذاری را در پیگیری مطالبات عمومی مردم دارند، به یقین شایستگی وکالت نیستند و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید این لغزش ها را به دقت مد نظر قرار دهد.

,

افتخاری تصریح کرد:بی تفاوتی نسبت به مشکلات اصلی کشور که در حال حاضر بهبهود معیشت مردم در راس آنهاست، جنجال سازی مسائل حاشیه ای حتی به قیمت ریختن آبروی اشخاص و قربانی کردن منافع ملی برای رسیدن به اهداف حزبی به خصوص انتخابات، همه از مصادیق جرائمی است که این روزها در بیان دیدگاه های برخی از نمایندگان، رسانه ها و سلبریتی های وابسته به آنها موج می زند.

,

وی در پایان گفت: امید است قوه قضائیه در این مسیر همانند مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گامی بلند و موثر بردارد و با تمامی متخلفان این حوزه هم برخوردی قاطع داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه