اخبار داغ

تشریح پرونده مقبره الشعرا در گفت‌وگو با مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز؛

اعتبار 15 میلیاردی نیازِ شهرداری برای اتمام اسکلت‌بندی/ فرهنگ و ارشاد به کمک شهرداری بشتابد

اعتبار 15 میلیاردی نیازِ شهرداری برای اتمام اسکلت‌بندی/ فرهنگ و ارشاد به کمک شهرداری بشتابد
شریفی گفت: تنها اسکلت بندی و صفحه‌هایی که برای اتمام بر عهده سازمان عمران است 15 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد اما از اعتبار لازم برای نازک کاری خبر ندارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار  آناج در خصوص آخرین وضعیت بودجه‌ای مقبره الشعرای تبریز اظهار داشت: سازمان عمران شهرداری تبریز مجری پروژه است و خبری از بودجه‌های اختصاص یافته و یا بخش مالی تزریق شده به این پروژه نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: استارت کار مقبره الشعرای تبریز در سال 83 توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد زده شد که بعدا به بنیاد مسکن تحویل داده شد. سال 93 این پروژه به شهرداری تبریز داده شد که منطقه 10، هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در این راه هزینه کرد و بعد از آن در سال 95 این پروژه به سازمان عمران داده شده است.

,

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز تشریح کرد: سازمان عمران تاکنون 7 میلیارد و 600 میلیون تومان برای این پروژه هزینه کرده که در مجموع طی پنج سال گذشته شهرداری تبریز نزدیک به 15 میلیارد تومان برای مقبره الشعرا هزینه کرده است.

,

وی افزود: آنگونه که شنیده‌ایم موافقت‌ شده تا اعتبار 10 میلیاردی به اداره کل فرهنگ و ارشاد برای مقبره الشعرا اختصاص دهند که نمی‌دانم در چه مقطعی چه کاری قرار است انجام دهند اما به نظرم اگر این بودجه به فرهنگ و ارشاد داده خواهد شد بهتر است کار ضلع غربی، جنوب غربی و بقعه سید حمزه را انجام دهند.

,

شریفی با اشاره به فعالیت پیمانکاران سازمان عمران در مقبره الشعرا گفت: سال گذشته قرارداد 2800 میلیاردی با یک پیمانکار بسته‌ایم که هم‌اکنون در حال فعالیت و اسکلت‌بندی هستند.

,

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه اعتباری برای اتمام پروژه مقبره الشعرا نیاز است، ابراز داشت: تنها اسکلت بندی و صفحه‌هایی که برای اتمام بر عهده سازمان عمران است 15 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد اما از اعتبار لازم برای نازک کاری خبر ندارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه