اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

کشف 25 تن محموله شکر قاچاق از یک واحد قندریزی در زنجان/ 3 انبار احتکار کالاهای اساسی در ابهر کشف شد

کشف 25 تن محموله شکر قاچاق از یک واحد قندریزی در زنجان/ 3 انبار احتکار کالاهای اساسی در ابهر کشف شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 25 تن محموله شکر قاچاق از یک واحد قندریزی در زنجان گفت: این محموله یارانه ای بوده و به صورت خارج از توزیع می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف محموله شکر قاچاق کشف شده در زنجان اظهار کرد: حدود 25 تن شکر یارانه ای به صورت خارج از شبکه در استان زنجان عرضه می شد کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی این محموله با گزارش مردمی کشف شد تصریح کرد: محوله مورد نظر با قیمت بالاتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: این محموله از خارج استان به زنجان وارد شده بود که هدف وارد کنندگان توزیع آن در خارج از شبکه بود.

,

وی بیان کرد: بعد از دریافت گزارشات مردمی بلافاصله تیم بازرسی متشکل از بازرسان تعزیرات و صنعت و معدن به محل مورد نظر اعزام شدند.

,

ممیزی بیان کرد: با بازرسی انجام شده از محل مورد نظر محموله احکتار شده از یک دستگاه تریلر به میزان حدود 25 تن کشف و ضبط شد.

,

وی خاطر نشان کرد: این میزان شکر توسط دولت به منظور عرضه با نرخ مصوب دولتی به یک واحد قند ریزی داده شده بود که به صورت غیرقانونی خارج از شبکه توزیع می‌شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: بعد از بررسی های انجام شده توزیع این محموله در خارج از شبکه محرز شد.

,

وی بیان کرد: بر همین اساس شعبه مربوطه اقدام به صدور حکم کرده و این کارخانه قندریزی به پرداخت جریمه به میزان یک میلیارد و 630 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

,

ممیزی در ادامه با اشاره به مختومه شدن سه پرونده در حوزه احتکار کالا در استان زنجان عنوان کرد: سه انبار احتکار کالا نیز در شهرستان ابهر توسط بازرسان شناسایی شد.

,

وی تصریح کرد: این انبارها حامل انواع کالاهای اساسی از برنج های ایرانی و خارجی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و چای وارداتی بود که یک انبار احتکار روغن موتور نیز در این شهرستان شناسایی شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: علاوه بر عرضه کالاها در بازار با نرخ دولتی احتکار کنندگان به جریمه بالغ بر یک میلیارد و 540 میلیون ریال محکوم شدند.

,

وی بیان کرد: همه جریمه با پیگیریهای انجام شده وصول شده و پرونده ها مختومه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه