اخبار داغ

تهیه کننده سینما:

وزارت ارشاد در برخورد با برخی افراد شاخص و مطرح شجاعت ندارد

وزارت ارشاد در برخورد با برخی افراد شاخص و مطرح شجاعت ندارد
ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما، گفت: وزارت ارشاد در برخورد با برخی افراد شاخص و مطرح شجاعت لازم را ندارد و در این سال ها با ترس و نگرانی از کنار خیلی مسائل عبور کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به نقش سلبریتی ها در اشاعه شایعات، اظهار کرد: هر کسی در این کشور زندگی می کند موظف به تبعیت از قانون است و اگر قانونی غلط است باید از مجاری قانونی اصلاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: داعیه داران امور فرهنگی و چهره های شاخص حوزه فرهنگی باید از این طریق اقدام کنند تا اصلاحاتی در قوانین انجام شود و از طریق ارتباطات با حوزه قانون گذاری می توان چنین تقاضاهایی حتی در رسانه ها منعکس کرد و اصلاح کرد.

,

تهیه کننده فیلم های سینمایی "اشنوگل" و "شور شیرین" با اشاره به اینکه استفاده کنندگان از بودجه های عمومی در هر کشوری و در حوزه های مختلف که از این طریق به شهرت می رسند باید بیشتر از افراد دیگر از قوانین حراست کنند و پیگیر مطالبات قانون باشند، گفت: اخلاق حکم می کند افراد پیشرو در بحث تأثیر گذاری در جامعه اول اخبار درست را بگیرند و بعد طبق این اخبار اظهار نظر کنند.

,

اصغری ادامه داد: موضع گیری های غلط که از اشاعه اطلاعات نادرست صورت می گیرد توسط چهره های شاخص، باعث می شود خدای نکرده این اتفاق تکرار شود و اگر این اتفاق تکرار شود این سلبریتی ها نباید خود را ببخشند.

,

وی تصریح کرد: خودکشی غیر انسانی و غیر اخلاقی است و دامن زنندگان به اخبار دروغ به ناامنی اجتماعی دامن می زنند.

,

اصغری با تأکید بر اینکه مراجع قانونی قطعأ باید از این موارد پیشگیری کنند، اضافه کرد: جهت پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی با خاطیان نسبت به قوانین کشور برخورد شود.

,

وی ادامه داد: متأسفانه وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ و هنر عده ای را مطرح و در جامعه بزرگ می کند و به دلایلی محبوب می شوند و آن موقع خودش جرأت برخورد با آن آدم ها را پیدا نمی کند که معضلی در حوزه های مختلف است.

,

 

,

, ,

اصغری با بیان اینکه این موضوع در اذهان مسئولان در حوزه های مختلف باید اصلاح شود، اضافه کرد: از رئیس جمهور تا وزرا در تأیید صلاحیتشان علاوه بر تعهد و تخصص باید شجاع هم باشند و این شجاعت را در برخورد با مشکلات کشور داشته باشند.

,

تهیه کننده سینما با تأکید براینکه خیلی از مسئولان ما در این مسیر حتی در سیاست بین المللی ضعف دارند، تصریح کرد: کشور ما از این جهت ضربه خورده و این موضوع شامل مسئولان ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد هم می شود.

,

وی گفت: وزارت ارشاد در برخورد با برخی افراد شاخص و مطرح شجاعت لازم را ندارد و با ترس و نگرانی از کنار خیلی مسائل در این سال ها عبور کرده است.

,

 

,

اصغری خاطرنشان کرد: این آقایان باید بدانند یکی از شاخص های مدیر موفق در نظام جمهوری اسلامی شجاعت است که متأسفانه این دوستان تا الان این شجاعت را ازخود نشان ندادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه