اخبار داغ

نماینده اصلاح مجلس شورای اسلامی:

اقدام خبرآنلاین خطرناک و دارای تبعات اجتماعی است/ اقدام سلحشوری و مطهری در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان رسیدگی می‌شود

اقدام خبرآنلاین خطرناک و دارای تبعات اجتماعی است/ اقدام سلحشوری و مطهری در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان رسیدگی می‌شود
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر نمایندگان به رفتار نمایندگانی که در ماجرای دروغ دختر آبی التهاب آفرینی کردند، رسیدگی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تاکید برخطرناک بودن اقدام خبرگزاری خبرآنلاین در انتشار اخبار نادرست و اینکه نشر اخبار کذب از جمله اقدامات بسیار خطرناک بوده و تبعات بسیاری در جامعه دارد، اظهار داشت: رسانه ها باید پیش از انتشار هر خبری از صحت و سقم آن مطلع باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: با توجه به اینکه مردم آذربایجان غربی عکس العمل خوبی نسبت به این مسئله نداشتند بازتاب خوبی نیز نداشته و اخبار بومی منطقه را بیش از این دنبال می کنند.

,

نماینده اصلاح طلب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم ورود قوه قضائیه به مسئله برخورد با رسانه ای که اقدام به انتشار اخبار کذب می کند و این کار مسبوق به سابقه بوده، گفت: وقتی یک خبرگزاری رسمی از بیت المال و بودجه عمومی کشور بودجه می گیرد باید در برابر مردم و افکار عمومی پاسخگو باشد و اخبار دروغ و کذب منتشر نکند و در برابر این اخبار کذب که انتشار داده باید به مراجع قانونی پاسخگو باشد.

,

وی، با اشاره به برخورد مجلس با نمایندگانی همچون سلحشوری و مطهری که در جامعه التهاب آفرینی کردند، تاکید کرد: اگر خبر کذبی از سوی نماینده منتشر شده آن نماینده باید پاسخگو باشد و روال مجلس به این طریق است که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اگر شکایتی تصویب شود بررسی می شود و ۵ نفر عضو این هیئت در خصوص رفتار نمایندگان حکم صادر می کنند.

,

بهادری، با بیان اینکه هیئت نظارت بر نمایندگان به رفتار نمایندگانی که در ماجرای دروغ دختر آبی التهاب آفرینی کردند رسیدگی می‌کند، خاطرنشان کرد: رفتار این نمایندگان مجلس در این هیئت مورد بررسی قرار می گیرد و حکم صادر می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه