اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد:

چرا کسی برای خودسوزی دردناک دختران دیشموکی نطق نمی‌کند و توئیت نمی‌زند

چرا کسی برای خودسوزی دردناک دختران دیشموکی نطق نمی‌کند و توئیت نمی‌زند
مهدوی بابیان اینکه متأسفانه بازار دوقطبی سازی در آستانه انتخابات به‌منظور کاسبی همواره داغ می‌شود گفت: آن‌هایی با یک داستان دروغین آبی، این‌همه توئیت و پست گذاشتند و نطق کردند،اولاً چرا برای خودسوزی دردناک دختران دیشموکی هیچ‌کس نطق نمی کند، توئیت نمی زند و نامه سرگشاده نمی نویسد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از؛  صبح زاگرس یازدهمین دوره خط امام دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۵۰نفر از فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های  استان در شهر مقدس قم و سالن همایش‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با روایت گری مادر شهید معماریان که به دست فرزندش شفا یافت آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

, ,

 

,

در ابتدای این همایش مادر شهید معماریان با روایت داستان شفا یافتن خود توسط فرزند شهیدش به خصوصیات اخلاقی شهدا و فرزند شهیدش پرداخت و انقلاب و شهدای این انقلاب را برگرفته از نهضت عاشورا دانستند .

,

وی گفت: گریه‌های مادران شهدا  این روزها برای فرزندانشان نیست، چراکه مادر شهید بودن توفیق بزرگ و سعادتی در دنیا و آخرت خواهد بود ،بلکه نگرانی و گریه‌های ما برای این است که مبادا  این خون‌ها پایمال شود که با وجود جوانان و دانشجویانی همانند شما هرگز چنین نخواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان هم در افتتاحیه این دوره با بیان اینکه خداوند منان را شاکریم که به ما توفیق داد تا دوره خط امام دانشجویان استان را در بین‌الحرمین شهر مقدس قم برگزار کنیم اذعان کرد: محور اصلی دوره خط امام استانی شامل علوم تربیتی، تشکیلاتی، توانمندسازی و در راستای طرح ولایت کشوری به‌ منظور آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی و منظومه فکری و عملی امامین انقلاب است.

,

شهرام مهدوی مطلق هدف اساسی دوره‌های بسیج دانشجویی و از جمله  این دوره را کادرسازی، رشد گفتمانی در راستای  طرح کلی اعتلای بسیج دانشجویی دانست و گفت: با توجه به تجربه‌ خودمان در دوره دانشجویی و برگزاری ۵دوره استانی خط امام  ، به‌ جرئت می‌توان گفت که دوره خط امام ،یک طرح و دوره آموزشی بی‌نظیر و بی‌بدیل در فضای فکری دانشجویان و حتی جامعه هست که علاوه بر نقش پدافندی در مقابل هجمه‌های بی‌امان شبهات و گفتمان‌های رقیب انقلاب اسلامی ،اکنون به عاملی پس برنده و پیش‌رونده برای دانشجویان دغدغه مند انقلابی تبدیل‌شده است.

,

 

,

, ,

 

,

این فعال دانشجویی اصلی‌ترین حربه دشمنان را بعد از برخورد با سد آهنین حوزه دفاع سخت‌افزاری کشور ،نفوذ فکری و سیاسی و در حقیقت نفوذ فرهنگی دانستند که تغییر در باورها و رفتارها و سبک زندگی مردم و صدالبته مسئولان را هدف قرار داده است که به تعبیر زیبای حضرت امام، ما به این راحتی از شر لیبرال‌ها و تربیت‌یافتگان غربی و غرب‌گرا رها نخواهیم شد.

,

وی اظهار کرد: پیکان اصلی تهاجمات در مقیاس جهانی و حتی داخلی، متوجه کشور ایران به‌عنوان  ام القرای جهان اسلام و ستون خیمه انقلاب و نظام اسلامی یعنی  رهبر دینی و ولی زمان است.

,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به نویدهای رهبر انقلاب مبنی بر روشن بودن آینده گفت:  شکل‌گیری گفتمان مقاومت در مقیاس جهانی و فراتر از منطقه  در گام دوم انقلاب جدی‌تر شده و بیعت‌های اخیر مجاهدان اسلام اعم از شیعه و سنی با رویکردهای متعدد با رهبر انقلاب از مصداق‌های آن است.

,

 

,

, ,

 

,

این مدرس دانشگاه ،خطاب به دانشجویان تصریح کرد: وسعت دید دانشجویان و خاصه دانشجویان انقلابی باید از چنین زاویه‌ای باشد و دچار سرگرمی  دوقطبی سازی‌های کاذب و ساختگی که کاسبی سیاسیون و برخی افراد معلوم‌الحال باهدف فرار به جلو نشوند.

,

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دال مرکزی همه راهکاری پیشرفت کشور در بیانات رهبر عزیز انقلاب، مسئله انقلابی گری است که سایر گفتمان‌های متأخر انقلاب بر همین اساس قابل تبیین است و ما با دلایل و مصادیق فراوان ازجمله دفاع مقدس، پیشرفت‌های اساسی در بخش دفاعی، هسته ای و ... معتقدیم که حل مسائل کلان نظام مثل معیشت و رفاه، مبارزه با فساد و تبعیض و بی‌عدالتی و اشرافی گری، امنیت و محرومیت‌زدایی و کارآمدی در چارچوب منظومه‌های فکری امامین انقلاب و با تکیه فراوان داخلی و انقلابی گری و جهادی کاملاً قابل‌حل است.

,

 

,

, ,

 

,

 مهدوی بابیان اینکه متأسفانه بازار دوقطبی سازی در آستانه انتخابات به‌منظور کاسبی  همواره داغ می‌شود گفت: آن‌هایی با یک داستان دروغین آبی، این‌همه توئیت و پست گذاشتند و نطق کردند،اولاً چرا برای خودسوزی دردناک دختران دیشموکی هیچ‌کس نطق نمی کند، توئیت نمی زند و نامه سرگشاده نمی نویسد؟  ثانیاً آیا مشکل جوانان ما ،اعم از آبی و قرمز و دختر و پسر ،ورزشگاه رفتن است یا ازدواج و اشتغال و مسکن و معیشت ؟

,

آن نماینده و مسئول و رسانه دولتی  که این روزها خوراک رسانه‌های معاند را فراهم کردند چه پاسخی دارند؟و برای تأمین معیشت و مسکن و اشتغال و ازدواج جوانان چه‌کاری کردند؟و در راستای حل مسائل اصلی مردم و جوانان چه قانونی را وضع یا اصلاح و یا ملغی کردند؟ این هورا کشیدن‌های کور در قضیه دختری که آبی نبود ،ضمن هتک حرمت دو خانواده و تهیه خوراک بیگانگان علیه نظام ،عدم صداقت ادعاهای آنان را هم  برملا ساخته است .

,

وی در پایان خطاب به دانشجویان بیان کرد: امسال باید سال حل مسائل اولویت‌دار مردم به کمک دانشجویان ، کمک به مسئولان خدوم و صادق و مطالبه جدی و تخصصی از دستگاه‌های دولتی جهت خدمات بهتر و درعین‌حال معرفی ناکارآمدی‌ها و فسادها توسط دانشجویان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه