اخبار داغ

حمله به مزدوران سعودی با موشک «زلزال »"/ پاسخ الحوثی به ادعای آمریکا درباره عملیات «بقیق»

حمله به مزدوران سعودی با موشک «زلزال »"/ پاسخ الحوثی به ادعای آمریکا درباره عملیات «بقیق»
یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مراکز تجمع مزدوران سعودی در استان حجه یمن را با موشک زلزال ۱ هدف قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع نظامی یمنی به شبکه  المسیره گفت: واحد موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن محل های تجمع مزدوران سعودی در منطقه حیران در استان حجه را با دو فروند موشک و گلوله های توپ هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,

وی افزود: واحد تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز توانست پنج مزدور سعودی را در جنوب منطقه حرض در استان حجه یمن به هلاکت رسانده یا زخمی کند.

,

یک منبع نظامی دیگر نیز گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی گسترده چند موضع در شرق منطقه حیران را به کنترل خود در آوردند.

,

پاسخ الحوثی به واکنش آمریکا درباره عملیات بقیق

,

عضو شورای عالی سیاسی یمن به گفته های مقامات آمریکایی درخصوص عملیات پهپادی اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه تاسیسات نفتی بقیق و خریص در عربستان پاسخ داد.

,

محمد علی الحوثی در توییتی نوشت: آمریکا با این گفته هایش تایید می کند که فقط به دنبال تامین اهداف خود در منطقه است و هم و غم اول آمریکا این است که چطور ماجراجویی های خود را به زیان دیگران اجرا کند؛ دیگرانی که آمریکا به روی آنها می خندد تا آن را دستاورد تلقی کند و با گفته هایش باج خواهی می‌کند.

,

وی تاکید کرد: هیچ راه برون رفتی برای آنها نیست؛ مگر اینکه واقعیت را درک کرده و خود را مجبور به همزیستی با این واقعیت کنند.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه