اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

ایران یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیاست/ با شعار «مقاومت» از موانع زیادی عبور کردیم

ایران یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیاست/ با شعار «مقاومت» از موانع زیادی عبور کردیم
معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیاست گفت: با شعار مقاومت از موانع و مشکلات زیادی عبور کردیم و به نتیجه رسیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار حسین نجات امشب در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد اظهار داشت: مهمترین موضوع امسال در کشور، بیانیه گام دوم انقلاب است که محتوای این بیانیه چیزی فراتر از یک بیانیه بوده و جای تبیین دارد به طوری که می توان چند صد عنوان پژوهشی از این بیانیه استخراج کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی با اشاره به گفتمان مقاومت افزود: امروز گفتمان مقاومت در دنیا پیروز است و گفتمان مقاومت، گفتمان پیشرفت است، گفتمانی را که آمریکا تلاش داشت تا تحمیل کند که همان سازش بود و امروز رو به افول می رود.

,
,


معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به موفقیت ها و پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران در بخش های مختلف نجات تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه تهدیدها و تحریم ها و مشکلات اما دست از آرمانها برنداشته و در مسیر ترسیم شده به حرکت خود ادامه می دهد و روز به روز بر اقتدار و سربلندی این کشور افزوده می شود.

,
,

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به همت والای جوانان ایران زمین یکی از مستقل ترین کشورهای دنیاست و وضعیت امروز با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

,


سردار نجات تصریح کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در طول هشت سال دفاع مقدس با تهدیدهایی از سوی اروپا و آمریکا مواجه بودیم اما راه خود را با توکل به خدا و اتکا به نیروی داخل کشور ادامه دادیم و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مسیر انقلاب را ادامه  یافت.

,
,


وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت مردم افزایش یافت و مردم در همه صحنه ها و انتخابات حضور چشمگیری داشتند تا جایی که همه نیروهایی که در ارگان های داخل کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند توسط مردم انتخاب می شوند.

,
,


معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی ایران در طول این سالها بیش از آنچه که توقع بوده صورت گرفته و در همه بخش های علمی، رشد باسوادی، افزایش سن امید به زندگی، کاهش مرگ و میر، فناوری نانووسلول های بنیادی پیشرفت بسیار بالایی داشته و در این زمینه ها جزء کشورهای برتر جهان است و در فناوری هسته ای نیز ایران جزء ۹ کشور برتر دنیاست.

,
,


وی با اشاره به اینکه بیشترین تحریم ها و تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است افزود: در طول این سالها دشمنان توطئه ها و ترفندهای زیادی بر علیه این کشور برنامه ریزی کرده اما ایران اسلامی با اقتدار و سربلندی در مسیر روشن و مشخص حرکت می کند و نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

,
,


سردار نجات اظهار داشت: عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت در اقتصاد مقاومتی بیان شده و اگر بتوانیم اقتصاد بدون نفت را ترسیم کنیم می توانیم موفقیت های زیادی را از آن خود کنیم و پیشرفت خواهیم کرد.

,
,


وی با تاکید بر عزم جهادی تصریح کرد: در هر مرحله ای که با شعار”ما می توانیم” و عزم جهادی وارد کار شدیم موفق بودیم و در هر جایی که از این شعار دست برداشتیم و راه حل مشکلات را در جایی دیگر دنبال کردیم نتوانستیم به موفقیت برسیم.

,
,


معاون فرهنگی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: با شعار مقاومت در طول این سالها توانستیم از موانع و مشکلات زیادی عبور کنیم و به نتیجه نیز رسیدم و این مسیر را با مقاومت، ایستادگی طی خواهیم کرد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه