اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو یزد:

قیمت خودرو در مدار کاهش/ قیمت‌های کاذب تقاضا را کاهش داده است

قیمت خودرو در مدار کاهش/ قیمت‌های کاذب تقاضا را کاهش داده است
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو یزد گفت: قطعا تصمیمات دولت بر روی بازار خودرو تاثیرخواهد گذاشت و شواهد روند نزولی بودن قیمت خودرو را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با وضعیت بازار خودرو، اذعان داشت: خوشبختانه بازار خودرو در یک ماه گذشته روند  کاهشی داشته است به گونه ای ماشین خارجی حدود 30 درصد و ماشین تولید داخل حدود 25 درصد کاهش قیمت را طی یک ماه گذشته تجربه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
سید حسن ضیائی، افزود: علت اصلی نزولی بودن قیمت ها رکورد بازار است وقتی که رکورد بر بازار حاکم باشد، تقاضا کاهش می یابد در نتیجه قیمت نیز روند نزولی می گیرد.
,
 
,
وی ادامه داد: درباره اینکه دستگیری مدیران خودرو سازی در این روند نزولی تاثیر داشته است یا خیر، نمی توان نظر قطعی داشت اما قطعا تصمیمات و اتفاقات دو شرکت خودرو سازی کشور بر بازار خودرو تاثیر دارد.
,
 
,
وی افزود: پیش بینی می شود بازار همین روند نزولی را ادامه دهد و پیشنهاد ما به مردم این است در صورتی که نیاز ندارند فعلاً از خرید دست نگه دارند.
,
 
,
ضیایی تصریح کرد: احتمال آزاد سازی واردات خودرو در مناطقی مانند چابهار، کیش و بندرهای آزاد وجود دارد و اگر این اتفاق رقم بخورد همچنان شاهد کاهش قیمت خودرو خواهیم بود.
,
 
,
وی گفت: قطعا تصمیمات دولت بر روی بازار خودرو تاثیرخواهد گذاشت و شواهد روند نزولی بودن قیمت خودرو را نشان می دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه