اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

پیشگیری؛ رکن اساسی جلوگیری از فساد است/ دستکاری قیمت ارز توسط دولت سرمنشأ فسادهای اخیر است

پیشگیری؛ رکن اساسی جلوگیری از فساد است/ دستکاری قیمت ارز توسط دولت سرمنشأ فسادهای اخیر است
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: رکن اساسی جلوگیری از فساد پیشگیری است لذا وجود افرادی که از تشکیل پرونده‌های فساد ممانعت کنند هم در قوه مجریه و هم در قوه مقننه یک امر واحب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان، اظهار کرد: راه اصلی مبارزه با فساد ممناعت از تشکیل پرونده های فساد است که زمینه تشکیل این پرونده ها در قوه مجریه ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کارشناس مسائل اقتصادی افزود: وجود افرادی که از تشکیل پرونده های فساد ممانعت کنند هم در قوه مجریه و هم در قوه مقننه یک امر واحب است و همانطوری که رئیس قوه قضائیه اعلام کردند مهم این است که اجازه ندهیم پرونده های فساد تشکیل نشود.

,

شیخی در ادامه مطرح کرد: اگر آب از ارتفاعات سرازیر و جمع شود و سیل راه بیندازد، با هر سدی نمی توان جلوی این حجم سرازیر شده را گرفت؛ بنابراین رکن اساسی جلوگیری از فساد، پیشگیری است.

,

وی تاکید کرد: پیشگیری از فساد باید در قوه مجریه و مقننه انجام شود که در این چند سال اخیر منشأ فساد در دولت بوده است لذا باید سرمنشأ فسادهای اخیر در زمینه بانکی، واردات و صادرات را در بذل و بخشش ۱۸ میلیاردی دولت با دستور رئیس جمهور و معاون اول او صورت گرفت، جستجو کرد.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: دستکاری قیمت ارز در سال ۹۶ و ۹۷ که به دو دلیل انتخابات و توجیه عدم دستاورد برجام‌ انجام دادند، در واقع سر منشا فسادهای اخیر را در قوه مجریه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه