اخبار داغ

در پاسخ به مطالبات مردم عنوان شد؛

داروخانه بخش خصوصی بزودی در بیمارستان مستقر می‌شود

داروخانه بخش خصوصی بزودی در بیمارستان مستقر می‌شود
نبود متخصص و بهرمندی بیماران از وجود برخی از متخصصان آن هم در طول هفته تنها یکبار و همچنین عدم بهرمندی از بخش دیالیز و داروخانه مجهز در تنها بیمارستان حضرت زهرا(س) تنها بخشی از خواسته‌های مردم این شهرستان در جهت رسیدگی مسئولان محلی و استانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با وجود اینکه بیمارستان حضرت زهرا(س) شهرستان رشتخوار از سال 91 افتتاح و آغاز به کار کرده است، اما این بیمارستان با گذشت حدود 8 سال همچنان در برخی از بخش ها دارای مشکلاتی است که شهروندان و ساکنین این شهرستان را گلایه مند کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

بهره بردن بیماران از وجود برخی از متخصصین آن هم تنها یکبار در طول هفته، باعث ایجاد مشکلاتی متعددی برای بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان حضرت زهرا(س) شهرستان رشتخوار شده است.

,

نبود متخصص در رشتخوار و مشکلات رفت و آمد بیماران به شهرستان‌های همجوار

, نبود متخصص در رشتخوار و مشکلات رفت و آمد بیماران به شهرستان‌های همجوار,

محمد محبی از ساکنین این شهرستان در رابطه با مراجعات بیماران در رشتخوار جهت استفاده از وجود متخصص به شهرستان های همجوار مانند تربت حیدریه خبر داد و گفت: نبود یا کمبود متخصص و مقطعی بودن حضور متخصصان در بیمارستان رشتخوار باعث شده تا مردم مانند گذشته برای انجام امورات پزشکی و تخصصی به شهرستان های همجوار از جمله تربت حیدریه روی بیاورند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه تردد در مسیر برای مردم این شهرستان بسیار دشوار و هزینه های اضافی نیز در بردارد، افزود: شلوغی و هدر رفتن وقت بیماران نیز جهت مراجعات به شهرستان های همجوار از دیگر مشکلات مردم جهت مراجعه به متخصصین است.

,

خانم عمرانی از شهروندان ساکن این شهرستان در رابطه با عدم وجود متخصص زنان و بیهوشی در این شهرستان گفت: با وجود تجهیزات بیمارستان حضرت زهرا(س) این بیمارستان بدون متخصص زنان و بیهوشی فعالیت می کند، که این موضوع نیازمند توجه مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولان استانی است.

,

وی از مقطعی بودن حضور پزشک و متخصصین در این بیمارستان گفت و یادآور شد: متخصصین زمان کمی در بیمارستان حضور دارند اما این موضوع به صورت مقطعی است و بعد از مدتی متخصصین در بیمارستان نیستند، که یکی از دلایل عدم استقبال مردم از متخصصان مقطعی شدن حضور متخصصین در بیمارستان این شهرستان است.

,

محسن بهروزی دیگر شهروند این شهرستان با گلایه از حضور نداشتن متخصص کودکان در این شهرستان از مراجعات متعدد به بیمارستان جهت بهره مندی از وجود متخصص کودکان گفت و افزود: مسئولان شهرستان در رابطه با امکانات و وجود متخصص کودکان که به صورت ثابت خدمات رسانی به مردم کنند، چاره ای اساسی بینیشند.

,

16 بیمار دیالیزی در انتظار راه اندازی بخش دیالیز در رشتخوار

, 16 بیمار دیالیزی در انتظار راه اندازی بخش دیالیز در رشتخوار,

محمد رضا باقری از بیماران دیالیزی شهرستان رشتخوار نیز با گلایه از عدم بهره مندی بیماران دیالیزی ین شهرستان از وجود بخش دبالیز بیمارستان حضزت زهرا(س) رشتخوار از مشکلات بیماران دیالیزی به خبرنگار ما د راین شهرستان گفت: تقریبا ۱۶ نفر مریض هستیم که باید روز درمیان مسیر جاده خطرناک رشتخوار تا تربت حیدریه  را طی کنیم خواهشی که از مسئولین داریم به مشکل بیماران دیالیزی شهرستان توجه خاص داشته باشند.

,

یکی دیگر از بیماران دیالیزی روستای مهدی آباد شهرستان رشتخوار گفت: نبود یک بخش دیالیز در شهرستان باعث ایجاد مشکلات برای بیماران دیالیزی شده و واقعا سخت است که از روستای مهدی آباد هفته ای سه روز برای انجام کار دیالیز به تربت یا مشهد رفت آمد کنم.

,

تجهیز دارو در داروخانه بیمارستان رشتخوار، خواسته مردم است

, تجهیز دارو در داروخانه بیمارستان رشتخوار، خواسته مردم است,

حسین یعقوبی دیگر شهروند و ساکن روستای امین آباد رشتخوار در ادامه از وجود مشکلات داروخانه بیمارستان به خبرنگار ما گفت: داروخانه بیمارستان بیشتر داروهایی که نیاز داریم را ندارد، رفت و آمد به داخل شهر برای تهیه دارو و برگشت برای دستور پزشک جهت مصرف برای مردم الخصوص سالمندان به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.
 

,
,

تجهیز دارو بخش خصوصی تا پایان شهریور ماه

, تجهیز دارو بخش خصوصی تا پایان شهریور ماه ,

دکتر جواد اشترایه رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار ما با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: این مدیریت به صورت جدی پیگیر تامین متخصص زنان و زایمان برای بیمارستان حضرت زهرا(س) است و پیرو تماس این مدیریت با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وزارت متبوع قول تامین کمتر از 50 درصد نیروهای متخصص مورد نیاز دانشگاه را داده است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس اولویت بندی مراکز حساس خود توزیع نیرو را انجام خواهد داد.

,

وی در ادامه در رابطه با بخش دیالیز بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار از تلاش برای راه اندازی این بخش خبر داد و در رابطه با مشکلات حضور متخصص، افزود: با توجه به  بازه زمانی توزیع نیروهای متخصص در آذر ماه سال جاری این مهم مورد پیگیری جدی این مدیریت برای جذب حداکثری نیروی متخصص قرار خواهد گرفت.
رئیس مرکز بهداشت و در مان شهرستان رشتخوار در رابطه با تجهیز داروخانه بیمارستان حضرت زهرا(س)رشتخوار نیز گفت: در خصوص داروخانه بیمارستان با پیگیری‌هایی که از سه ماه گذشته درحال انجام  بوده تا آخر شهریورماه انشاالله داروخانه بخش خصوصی علاوه بر بخش دولتی نیز در بیمارستان مستقر خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه