اخبار داغ

یک فعال سیاسی مطرح کرد

بازی رنگ‌های برخی سیاسیون در سوژه‌سازی به آخر خط رسید

بازی رنگ‌های برخی سیاسیون در سوژه‌سازی به آخر خط رسید
یک فعال سیاسی گفت: سه ضلع رسانه‌های بیگانه، مسئولان ناآگاه و سلبریتی‌های تشنه دیده شدن در سناریوسازی دختر آبی مشهود بود و می‌طلبد قوه قضائیه با دروغ‌پردازان فضای مجازی هر کسی که باشد برخورد جدی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا میرصادقی از فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان رامسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: بازی با رنگ‌ها در جعبه مدادرنگی برخی سیاسیون در سوژه‌سازی و تشویش اذهان عمومی به آخر خط خود رسیده و نتیجه‌ای جز بصیرت افزایی هر چه بیشتر آحاد جامعه در برخورد با اینگونه بازی های سیاسی با پوسته و ژست عدالت خواهانه ندارد.

وی با اشاره به موضوع فضاسازی اخیر در فضای مجازی با رمز دختر آبی بیان کرد: دختر آبی سوژه‌ی مشترک سه ضلع مثلث سلبریتی ها، رسانه های بیگانه و برخی مسئولین بی بصیرت و این بار در لباس نمایندگانی از مجلس که به بازی در پازل دشمن در همراهی دشمنان قسم خورده انقلاب بدجورعادت کرده‌اند رخ داده است.

میرصادقی یادآور شد: هدف سناریوسازی دختر آبی توسط حامیان انتخاباتی رنگ‌های سبز و بنفش در مثلث سیاسیون، سلبریتی ها و رسانه های بیگانه و داخلی این بار به طور واضح و روشن، به حاشیه کشاندن قوه قضائیه‌ای است که امروز ریاست آن به عهده  آیت‌الله رئیسی است که با عملکرد قاطع خود در مبارزه با دانه درشت های فساد کشور و تغییر و تحولات جدی در سیستم قضایی در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین رئیس قوه قضایه بعد از انقلاب در دل مردم با امید به تحقق عدالت است.

این فعال سیاسی اظهار کرد: به حاشیه کشاندن کشور و تحریک اذهان عمومی آن هم برپایه اخبار کذب و ناموثق در شرایطی که در ماه‌های اخیر کشور با موفقیت هایی نظیر توقیف کشتی انگلیسی و هدف قرار دادن پهباد گران قیمت آمریکایی و نفوذ گسترده و اعمال قدرت در کشورهای منطقه در نقطه عطفی از صلابت و اقتدار و قدرت در برابر غرب قرار گرفته و نشانه‌های ضعف و استیصال بر چهره قدرت‌های پوشالی‌شان بر همگان آشکار شده است هدفی جز انحراف افکار عمومی و سرگرم کردن اذهان جامعه ندارد.

وی تاکید کرد: ایجاد سوژه‌های جدید و دروغین و بی محتوا توسط افرادی که قبل از این مدعی این بودند که با مذاکره سایه جنگ را از این کشور دفع خواهند کرد و امروز در خجالت از اعلام مواضع گذشته‌شان مجبورند به بازی با رنگ‌ها روی آورده‌اند از برنامه‌هایی است که برای ایجاد فضای دوقطبی در جامعه دنبال می‌شود.

میرصادقی گفت: اگر چه باید برای عدم آگاهی و بازی خوردن برخی مسئولان رده بالای نظام و برای سلبریتی‌هایی که برای دیده شدن دست به هر اقدامی می زنند تاسف خورد لزوم تصویب یک قانون جامع و برخورد قاطع قوه قضاییه در این سوژه‌سازی ها و دروغ پردازی‌های فضای مجازی مورد انتظار است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه