اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

واحدهای تولیدی پوشاک مدارس زیر ذره‌بین بازرسان تعزیرات/ تشکیل 5 پرونده تخلف

واحدهای تولیدی پوشاک مدارس زیر ذره‌بین بازرسان تعزیرات/ تشکیل 5 پرونده تخلف
رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: نظارت بر واحدهای تولیدی پوشاک مدارس در دستور کار بازرسان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گودرز فهیمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طی روزهای اخیر به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر افزایش قیمت خودسرانه پوشاک مدارس توسط شماری از تولیدی ها طرح نظارت بر واحدهای تولیدی پوشاک مدارس در دستور کار بازرسان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در قالب طرح مذکور گشت های مشترک با رویکرد پیشگیرانه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کنترل بازار توسط بازرسانی از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، آموزش و پروش و اتحادیه مربوطه تشکیل شده است.

,

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عنوان کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی که به حق خود راضی نبودند مرتکب تخلف و گران فروشی شدند که برای آنها پرونده تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

,

این مسئول بیان داشت: والدین دانش آموزان هنگام مراجعه به تولیدی ها برای دریافت لباس فرزندان خود به نرخ نامه هایی که در معرض دید آنها است توجه کنند و مبلغ بیشتری از قیمت مصوب نپردازند.

,

فهیمی با تاکید بر اینکه تعدادی از تولیدی ها خودسرانه مبالغ بیشتری از والدین دریافت می کنند، گفت: طرح نظارت بر واحدهای تولیدی پوشاک مدارس تا پایان شهریور ماه به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

,

تشکیل ۵ پرونده تخلف /برخورد جدی با متخلفان

, تشکیل ۵ پرونده تخلف /برخورد جدی با متخلفان,

وی با بیان اینکه تاکنون پنج پرونده تخلف تشکیل شده که مربوط به تولیدی های شهرک مسکن و خیابان مدرس و مرکز شهر بوده است، افزود: این تولیدی ها به بهانه مرغوب بودن پارچه مورد استفاده نسبت به افزایش قیمت اقدام می کنند در حالی که در جلسات برگزار شده نوع پارچه و قیمت ها از قبل مشخص شده است.

,

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در صورتی که تولیدی ها قصد جایگزینی پارچه را داشته باشند باید با اولیا دانش آموزان و مدیر مدرسه و مسئولان آموزش و پرورش هماهنگی لازم را به عمل آورند.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین شماری از تولیدی ها که قراردادهای زیادی با آموزش و پرورش منعقد کرده اند بخشی از سفارشات را به تولیدی های فاقد قرارداد تحویل می دهند و آنها نیز نسبت به افزایش قیمت اقدام می کنند که درصدد برخورد جدی با این متخلفان نیز هستیم.

,

فهیمی گفت: مردم با مشاهده هرگونه تخلفی موارد را از طریق برقراری ارتباط با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه