اخبار داغ

انتقاد یک نماینده از تخلف دولت در اجرای قوانین

انتقاد یک نماینده از تخلف دولت در اجرای قوانین
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: دولت بسیاری از قوانین مصوب مجلس را اجرا نمی‌کند که دیوان محاسبات باید تخلفات را جهت رسیدگی قوه قضائیه اعلام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی‌پور  با اشاره به شکایت اخیر برخی از نمایندگان از دولت به دیوان محاسبات به دلیل عدم اجرای قوانین و آیین‌ نامه‌های مصوب مجلس، گفت: متأسفانه دولت بسیاری از قوانین مصوب مجلس را اجرا نمی کند و عملکرد دولت انحراف های بسیار زیادی از قوانین دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: بخش اعظمی از قوانینی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد، یا در دولت اجرا نمی شود و یا آنکه به صورت ناقص اجرا می شود.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: متأسفانه دیوان محاسبات و سایر نهادهای نظارتی هم تاکنون آن طور که باید و شاید بر عملکرد دولت نظارت نکرده اند در حالی که باید مراجع نظارتی عملکرد دولت در اجرای قوانین را به صورت مرتب رصد کنند تا دستگاه قضا با دولت و دستگاه‌هایی که قوانین را زیرپا می گذارند، برخورد کند.
,
 
,
کمالی پور تأکید کرد: نمایندگان مجلس طرح شکایت از دولت به علت عدم توجه به قوانین مجلس را به دیوان محاسبات ارائه کرده‌اند و انتظار ما این است که دیوان محاسبات به صورت دقیق، عملکرد دولت در اجرای قوانین را بررسی کرده و تخلفات آنان را اعلام کند تا قوه قضائیه با نهادهای متخلف برخورد قاطع داشته باشد.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه