اخبار داغ

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

موانع جذب نیروهای متخصص در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد رفع شد

موانع جذب نیروهای متخصص در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد رفع شد
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در دیداری که با وزیر بهداشت داشتیم، موانع جذب نیروهای متخصص در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد رفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام رضا مخصوصی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، به دیدار خود و نماینده مجلس با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در این دیدار تعدادی درخواست داشتیم که آقای وزیر در این خصوص دستور آنها را به معاونان خود داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه با دستور وزیر بهداشت هتلینگ بخش‌های بیمارستان در دستور کار قرار گرفت، افزود: در راستای جذب نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف دانشکده موانع رفع شد.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تخصیص اعتبار لازم برای ساخت محل استقرار دستگاه MRI، خبر داد و گفت: قرار است پزشک عمومی و متخصص‌های مورد نیاز دانشکده و منطقه جذب شود.

,

وی با بیان اینکه در دیدار با آقای وزیر بهداشت، وی به اقدامات و پیشرفت‌های اخیر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مشهود و قابل تقدیر اشاره کرد و گفت: شهرستان اسدآباد در برنامه بسیج ملی کنترل فشار خون جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور بوده است.

,

مخصوصی گفت: در این دیدار اقای وزیر اعلام کرد که وجود دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان اسدآباد باعث ارتقاء سطح سلامت این شهرستان و منطقه شده و این امر رضایتمندی مراجعین را به دنبال داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه