اخبار داغ

اهمال رستوران انگلیسی و مرگ یک نوجوان در روز تولدش

اهمال رستوران انگلیسی و مرگ یک نوجوان در روز تولدش
نوجوانی که به لبنیات حساسیت داشت پس از خوردن غذای تولد خود در رستوران زنجیره ای "بایرون" انگلیس به دلیل شوک آنافیلاکتیک درگذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پسری که به لبنیات آلرژی داشت بعد از خوردن برگر درگذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

دو سال گذشته، "اووِن کَری" پس از خوردن غذای تولد خود در رستوران زنجیره ای "بایرون" انگلیس به دلیل شوک آنافیلاکتیک درگذشت.

, اووِن کَری,

وی پیش از سفارش غذا به کارکنان در مورد حساسیت خود به لبنیات گفته بود و آنها اطمینان خاطر داده بودند که این غذا به هیچ وجه حساسیت زا نیست.

,

این نوجوان، جشن تولد 18 سالگی خود را با این باور که غذای این رستوران آسیبی به وی نمی رساند گرفته بود.

,

کری غافل از اینکه این غذا با باترمیلک (نوعی فرآورده لبنی) مزه دار شده، بلافاصله پس از خوردن نیمی از برگر مرغ کبابی خود علائم واکنش آلرژیک را احساس کرد.

,

وی که با دوست خود به لندن آمده بود در حال پیاده روی به زمین افتاد. بهیاران به وی رسیدگی کرده و کمک های اولیه را انجام دادند، اما کری 45 دقیقه بعد در بیمارستان جان باخت.

,

 

,

, ,

"بریونی بالارد" دستیار پزشکی قانونی، مرگ کری را یک فاجعه خواند.

,

بالارد گفت: "کری کارکنان را از بیماری خود مطلع کرده بود. آنها به وی اطمینان خاطر دادند که در این غذا از هیچ نوع لبنیاتی استفاده نشده است. مصرف این غذا منجر به واکنش شدید آنافیلاکتیک و نهایتا مرگ وی شد."

,

خانواده وی مطمئن بودند که کری هرگونه احتیاطی را در سفارش غذا انجام می داد و می دانست چه چیز باید بخورد و از خوردن چه چیز باید اجتناب کند.

,

این خانواده با بیان اینکه امنیت مشتریان باید اولویت نخست صنایع غذایی باشد، از دولت خواست قانون جدیدی وضع کند تا بر روی تمام منوهای رستوران ها به طور شفاف و بدون پنهان کاری برچسب های حساسیت زا زده شود و از وقوع فاجعه ای مشابه در آینده جلوگیری به عمل آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه