اخبار داغ

پیگیری یک مطالبه مردمی در خصوص لوازم التحریر در اسدآباد؛

سهم اسدآباد از لوازم التحریر تعاونی مشخص نیست

سهم اسدآباد از لوازم التحریر تعاونی مشخص نیست
امروز یکی از مطالبات مردم نیاز به لوازم التحریر تعاونی است که در اسدآباد هنوز خبری از نحوه توزیع آن خبری در دست نیست و لازم است که ادارات صمت و آموزش و پرورش این موضوع را پیگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تا بازگشایی مدارس زمان زیادی نمانده است و نیاز دانش آموزان به وسایل مدرسه مانند لوازم التحریر یک ضرورت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امروز با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و گرانی لوازم التحریر می بایست عرضه لوازم التحریر به صورت تعاونی و ارزان قیمت در دستور کار دولت قرار گیرد که بنا بر شنیده ها تنظیم بازار توزیع این لوازم را به آموزش و پرورش سپرده است.

,

با توجه به اینکه در فضای مجازی نیز عدم اطلاع رسانی در زمینه توزیع لوازم التحریر تعاونی توسط ارگانهای آموزش و پرورش و صنعت و معدن مطرح است گفتگویی را با مسئولان این ادارات داشتیم.

,

آموزش و پرورش تعداد دانش آموزان را مشخص کند

, آموزش و پرورش تعداد دانش آموزان را مشخص کند, آموزش و پرورش تعداد دانش آموزان را مشخص کند,

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان، در خصوص بازار لوازم التحریر و نحوه توزیع آن بین دانش آموزان، اظهار کرد: امسال در تنظم بازار استان قرار شده که لوازم التحریر تعاونی تحویل آموزش و پرورش شود و از آن طریق به دست دانش آموزان برسد.

,

رحیم قربانی با بیان اینکه هنوز آموزش و پرورش اسدآباد اعلام نکرده که چه تعداد دانش آموز دارد که نیاز به لوازم التحریر دارند، گفت: ما باید به میزان دانش آموزان سهمیه اسدآباد را دریافت کنیم.

,

وی با بیان اینکه باپیگیری های انجام شده قرار است ۵ فروش فوق العاده در سطح شهرستان برای لوازم التحریر داشته باشیم، گفت: البته هنوز قیمتی برای لوازم التحریر به صورت تعاونی اعلام نشده است.

,

هنوز اداره کل در مورد تحویل لوازم التحریر تعاونی به ما چیزی نگفته است

, هنوز اداره کل در مورد تحویل لوازم التحریر تعاونی به ما چیزی نگفته است, هنوز اداره کل در مورد تحویل لوازم التحریر تعاونی به ما چیزی نگفته است,

رئیس اداره آموزش و پرروش نیز در این زمینه به خبرنگار عصرهمدان، گفت: هنوز از اداره کل آموزش و پرورش در خصوص اینکه لوازم التحریر را به ما می‌دهند تا به دست دانش آموزان برسانیم و یا اینکه به صورت رایگان است یا هزینه ای صحبتی نشده است.

,

غلامرضا همایی لطیفی گفت: در حال پیگیری از استان برای موضوع لوازم التحریر هستم و در صورتی که این امر توسط آموزش و پرورش انجام شود، قطعا” برنامه ریزی خواهیم کرد که در غرفه هایی به فروش برسد، البته باید بدانیم که رایگان است یا خیر!.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه