اخبار داغ

گزار ش دانا از بی ثباتی مدیریتی در زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی/

منافع بازنشستگان قربانی غفلت مسئولان دولتی/ نافرمانی "آقای سرپرست" از 2 بخشنامه/ سرپرستی "اسکندری" در "آتیه صبا" تا چه زمانی ادامه دارد؟ +اسناد

منافع بازنشستگان قربانی غفلت مسئولان دولتی/ نافرمانی "آقای سرپرست" از 2 بخشنامه/ سرپرستی "اسکندری" در "آتیه صبا" تا چه زمانی ادامه دارد؟ +اسناد
در حالی که ثبات مدیریتی یکی مولفه های اصلی فعالیت اقتصادی است ولی متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مجموعه های ذیل صندوق بازنشستگی کشوری ماه ها است که با سرپرست اداره می شوند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاید یکی از دلایل اصلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به عنوان سال رونق تولید نام گذاری کردند این بود که مشکل اساسی کشور را همچنان مشکل اقتصادی می دانند و به همین دلیل با اشاره به مشکلات معیشتی مردم امسال را به نام "رونق تولید" نامگذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

انتخاب شعار رونق تولید نشان می‌دهد که همچنان اولویت کشور مسئله اقتصاد می‌باشد. از اینرو سیاست‌های کشور باید به سمت رفع موانع فعالیت‌های فعالین اقتصادی هموار شود.

, .,

 

,

جان گرفتن تولید در کشور بی‌شک نیازمند پارامترهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد در این میان اشتغال و امنیت شغلی در سایه تولید به وجود می‌آید و تولید ملی مقدمه‌ای بر اشتغال­زایی، کارآفرینی و افزایش بهره‌وری در تمامی عرصه‌ها به شمار می‌رود که بهبود وضعیت اجتماعی، رفاه زندگی مردم و رشد و توسعه اقتصاد کشور را موجب می‌شود

,

 

,

در حال حاضر بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی کشور در بخش دولتی در حال انجام است که از جمله مهم ترین  آن ها می توان به مجموعه های صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.

,



در همین رابطه خبر می رسد که بعد از جابجایی های اخیر در این مجموعه بزرگ اقتصادی برخی هرج و مرج ها و نا هماهنگی ها در زیر مجموعه های این صندوق  از جمله هلدینگ "آتیه صبا" باعث به خطر افتادن منافع بازنشستگان شده است.

,
,
,

 

,

از جمله این موارد می توان به یکی از شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ آتیه صبا اشاره کرد که با بیش از ٦٤ هتل در سراسر کشور با اطلاع محمد اسکندری سرپرست هلدینگ آتیه صبا و با امضای سه تن از اعضای هیئت مدیره سرپرست به عنوان مدیرعامل انتخاب شد هر چند که ظاهرا در حال حاضر و بر اثر فشارها جلوی ثبت این کار گرفته شده است.

,

این در حالی است که بر اساس ابلاغ سرپرست جدید صندوق کلیه انتصابات باید به تایید کمیته مربوطه برسد.

,



,
,
, ,

, ,

 

,

از سویی دیگر در حالی که ثبات مدیریتی یکی مولفه های اصلی فعالیت اقتصادی است ولی متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مجموعه های ذیل صندوق بازنشستگی کشوری ماه ها است که با سرپرست اداره می شوند و هنوز مدیر عامل برای آن ها معرفی نشده است که از جمله آن می توان به هلدینگ آتیه صبا، شرکت انبارهای عمومی، شرکت آپادنا سرام، شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی  و... اشاره کرد.

,


شاید اگر مسئولان ارشد وزارت کار هر چه سریع تر برای تثبت مدیریت در مجموعه صندوق بازنشستگی و تبع آن زیر مجموعه های آن از جمله مجموعه مهم آتیه صبا فکری نکنند تا چند وقت آینده شاهد اتفاقات ناخوشایند در این مجموعه باشیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه