اخبار داغ

اعمال محدودیت تردد برای خودروهای باری در ابتدای مهر

اعمال محدودیت تردد برای خودروهای باری در ابتدای مهر
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام تمهیدات پیش‌بینی شده برای مدیریت ترافیک در ابتدای مهر گفت: یکی از این تمهیدات، اعمال محدودیت تردد برای خودروهای حمل و توزیع بار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پورسیدآقایی در نشست خبری با عنوان دوشنبه‌های پاسخگویی با محوریت استقبال از مهر، اظهار کرد: با آغاز مهر ترافیک شهر تا 40 درصد افزایش می‌یابد از این رو برنامه‌هایی برای کنترل ترافیک مدنظر قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: یکی از تمهیدات در نظر گرفته‌شده اعمال محدودیت برخی خودروهای توزیع بار از جمله کامیونت‌ها از ساعت 6 تا 9 صبح است و درصورت تردد آنها در ساعات مذکور جریمه خواهند شد.
,
 
,
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: دو سال است که پیشنهاد شهرداری در مورد شناور شدن ساعات کار در هفته‌ نخست مهرماه تصویب می‌شود اما امسال پیشنهاد دادیم ساعت کار از ساعت 7 تا 9 صبح شناور شده و در عصر نیز به تناسب تاخیر صبحگاهی ساعت کار شناور شود. با این حال امیدواریم با محدودیت هایی که در محدوده کاهش ایجاد شده، مقدار خودروی کارمندان نیز کاهش یابد.
,
 
,
وی افزود: یکی از نکات مؤثر در مدیریت ترافیک شهر تهران، رفتار رانندگان است چراکه نمی‌توان ترافیک را فقط با برنامه‌های شهرداری مدیریت کرد. برخی رانندگان رفتار خودخواهانه‌ای دارند و با توقف در تقاطع‌ها یا توقف دوبله با استدلال کوتاه بودن زمان توقف باعث ایجاد ترافیک می‌شوند. از این رو از شهروندان تقاضای رعایت حقوق شهروندان را داریم.
,
 
,
پورسیدآقایی تصریح کرد: بسیاری از والدین دانش آموزان نیز با آغاز مهر، تا زمان برقرار شدن سرویس رفت و آمد فرزندان خود را به مدرسه می رسانند اما همه مقابل مدرسه توقف میکنند و این امر باعث ایجاد ترافیک میشود. توجه به این مسئله از سوی والدین میتواند بخشی از ترافیک را کاهش دهد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه