اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

موافق شفاف‌سازی آرا هستم/ نمایندگان باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند

موافق شفاف‌سازی آرا هستم/ نمایندگان باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق شفاف‌سازی آرا هستم، گفت: نمایندگان باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه موافق اجرای طرح شفاف سازی آرای نمایندگان هستم، اظهار داشت: نه تنها موافق اجرای طرح شفاف سازی نمایندگان موافق اجرای طرح شفاف سازی در تمام زمینه ها برای همه مسئولان کشورهستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: بر همین مبنا مسئولان مجموعه قوای مقننه، مجریه و قضاییه مشمول طرح شفاف سازی قرار می گیرند.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو سوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافق اجرای طرح شفاف سازی آرا هستند و طرح مذکور به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده سپس در صحن علنی مطرح خواهد شد که امیدواریم رای آورد.

,

جاسمی در مورد دلیل موافقت خود با اجرای طرح شفاف سازی آرای نمایندگان هم گفت: ما باید در مقابل چیزی که مردم از ما مطالبه می کنند و خواست آنها است شفاف باشیم.

,

وی افزود: هرچند بنا به نظر مخالفین اجرای طرح شفاف سازی آرا نمایندگان، اجرای این طرح سبب عدم همراهی دولت با طرح های ارائه شده از سوی نمایندگان مخالف و متضرر شدن حوزه انتخاباتی آنها شود.

,

این نماینده مجلس عنوان کرد: در این صورت هنگامی که با وزیر یا یکی از مسئولان دولتی دیدار می شود از قبل دیدگاه سیاسی و جناح گیری نماینده مجلس به آنها اطلاع رسانی می شود بنابراین با نمایندگان مخالف همراهی نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه