اخبار داغ

توضیحات منابع طبیعی در مورد گزارش زمین‌خواری در «بیدمیری»

بخشی از اراضی ملی به دستگاه‌های دیگر چون جهاد کشاورزی واگذار شده است/ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی «بیدمیری» نداریم

بخشی از اراضی ملی به دستگاه‌های دیگر چون جهاد کشاورزی واگذار شده است/ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی «بیدمیری» نداریم
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه به ارائه توضیحاتی در مورد زمین‌خواری در تفرجگاه «بیدمیری» در شهرستان پاوه پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز روز گذشته گزارشی با عنوان  «بیدمیری» در قبضه متجاوزان طبیعت /زمین‌خواری بدون مزاحم بر روی خروجی شبکه اطلاع رسانی مرصاد  قرار گرفت که به پدیده شوم زمین‌خواری در تفرجگاه بیدمیری پاوه اشاره داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز , «بیدمیری» در قبضه متجاوزان طبیعت /زمین‌خواری بدون مزاحم,

علی صفا کرمی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در واکنش به این خبر در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: بخشی از این اراضی ملی در قالب طرح های واگذاری به دستگاه‌های دیگر چون جهاد کشاورزی واگذار شده است.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت و ساز غیرمجازی در اراضی ملی این منطقه نداریم، ادامه داد: تمام ساخت و سازهای صورت گرفته طبق مجوز ماده ۳ قانون بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور در راستای تسطیح و خاکبرداری در جهت اجرای تعهدات و قرارداد منعقده برای احداث باغ واگذار شده است.

,

این مسئول تصریح کرد: این کار با تایید کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه صورت گرفته است.

,

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر این اساس بخشی از زمین های منابع طبیعی در این منطقه به امور اراضی جهاد کشاورزی واگذار شده و امور اراضی نیز آن را در اختیار متقاضیان طرح های کشاورزی قرار می‌دهد.

,

کرمی مساحت کل اراضی ملی منطقه بیدمیری را ۴۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: تنها یک مورد ساخت و ساز در این منطقه ایجاد شده است و مربوط به احداث یک باغ است.

,

وی مساحت ساخت و ساز صورت گرفته را حدود ۲.۵ تا ۳ هکتار عنوان کرد که در قالب واگذاری اراضی ملی به طرح های کشاورزی اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه