اخبار داغ

فرماندار یزد:

دستگاه‌ها باید فراتر از وظیفه در زمینه گرامیداشت دفاع مقدس فعالیت کنند

دستگاه‌ها باید فراتر از وظیفه در زمینه گرامیداشت دفاع مقدس فعالیت کنند
فرماندار یزد گفت: همه دستگاه‌ها باید فراتر از وظیفه و تکلیف اداری در رابطه با دفاع مقدس و گرامیداشت آن کار کنند و این توان نیز در دستگاه‌ها و ادارات وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سید محمد رستگاری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته مقدس گفت: با اجرای برنامه‌ها باید بحث اهمیت دفاع مقدس را در سطح جامعه نشان دهیم، بسیاری از ما دوران دفاع مقدس را به شکلی درک کرده‌ایم و در جریان آن هستیم اما باید برای نسل جوان و نوجوان با مهارت و ظرافت اهمیت دفاع مقدس و فرهنگ رشادت و ایثارگری‌ها را تشریح کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: شاید برنامه‌های دفاع مقدس تکراری به نظر برسد اما برای نسل جوان و نوجوان که آن زمان حضور نداشتند و آن ایام را درک نکردند باید با جدیت و حساسیت اجرای این برنامه‌ها دنبال شود چرا که در جامعه به روحیه رشادت و ایثارگری هشت سال دفاع مقدس نیاز داریم.

,

فرماندار یزد با اشاره به فضاسازی شهر در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: شهرداران و بخشداران به خصوص در بحث فضاسازی شهر برای این ایام همت و تلاش لازم را داشته باشند و دستگاه‌ها و ادارات نیز در این زمینه باید همکاری داشته باشند و به بحث نما و فضاسازی ادارات توجه و در این زمینه پیشگام باشند و فضاسازی را تنها وظیفه شهرداری ندانند.

,

رستگاری تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام شهادت سید و سالار شهیدان، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس همزمان شده است می‌توان برنامه‌های تلفیقی زیبایی را در این زمینه داشته باشیم،  ضمن اینکه باید برای نسل جوان برنامه ریزی بهنر و بیشتری داشته باشیم و اولویت برنامه‌ها را برای نسل جوان قرار دهیم و با خلاقیت و نوآوری همراه باشند.

,

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته مقدس به همکاری نزدیک همه دستگاه‌ها نیاز دارد، گفت: باید در همه برنامه‌هایی که اجرا می‌شود خلاقیت و نوآوری را به کار گیریم و با توجه به برنامه‌های متعددی که درسطح پایگاه‌ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، حتی اگر از تعداد برنامه‌ها کاسته می‌شود، برنامه‌های محوری با کیفیت خوبی برگزار شوند.

,

فرماندار یزد با بیان اینکه توجه به شهدا در برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: در این ایام نباید از پرداختن به رزمندگان، خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ... غفلت کرد چرا که رزمندگان پل ارتباطی با نسل جوان هستند، همچنین جامعه هنرمندان می‌تواند نقش بسزایی در زمینه گرامیداشت دفاع مقدس داشته باشند و با زبان هنر می‌توانند به آن بپردازند. شهرداری‌ها نیز ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارند که دستگاه‌ها برای گرامیداشت این هفته و اجرای برنامه‌ها می‌توانند از  این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

,

رستگاری با بیان اینکه می‌توان در قالب برنامه‌های چون برنامه‌های ورزشی نیز به تبیین اهمیت دفاع مقدس پرداخت،  عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید فراتر از وظیفه و تکلیف اداری در رابطه با دفاع مقدس و گرامیداشت آن کار کنند و این توان نیز در دستگاه‌ها و ادارات وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه