اخبار داغ

بر اساس شنیده‌ها؛

جزئیات جدید از پرونده جنجالی زمین‌های پتروشیمی سقاوه

جزئیات جدید از پرونده جنجالی زمین‌های پتروشیمی سقاوه
پتروشیمی سقاوه بویراحمد در سال های اخیر یکی از سوژه های داغ رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در برهه های مختلف خبرهای متفاوتی از آن مخابره شد و همچنان پرونده آن در دستگاه قضایی در حال بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ پتروشیمی سقاوه بویراحمد در سال های اخیر یکی از سوژه‌های داغ رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در برهه های مختلف خبرهای متفاوتی از آن مخابره شد؛ یکی از مهمترین خبرهایی که در یکی دو سال اخیر در خصوص این مجتمع به گوش رسید مبحث زمین های ان و همچنین معارضات محلی بود که وجود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در خصوص زمین های پتروشیمی حواشی زیادی به وجود آمد و حتی کار به تجمع اهالی منطقه رسید؛  از طرف دیگر بحث سرمایه گذار این پتروشیمی نیز حواشی زیادی را به دنبال داشت، فردی که به بزرگ ترین بدهکار بانکی استان مشهور شده بود.

,
چندی پیش دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدعی العموم از ورود به ماجرای اراضی پتروشیمی سقاوه خبرداد.
,

مهرداد کرمی گفت: برای پتروشمی سقاوه از باب حقوق عامه و تکالیف مدعی‌العموم دادخواست را تقدیم دادگاه عمومی دادیم که یک کار بی نظیر در سطح کشور است .

,
وی اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر کارهای قانونی انجام  و اراضی ملی واگذار شده در پتروشیمی استرداد شود چرا که وقتی در کاری جعلی صورت گرفته  ثبت شرکتی جعلی باشد باید این قرارداد منحل و باطل شود که البته این واگذاری در کمیسیون واگذاری صورت گرفته است.
,
 
,
اکنون با توجه به شنیده ها دادگاه عمومی دادخواست صادر شده را رد کرده است و گویا دادستانی مدارک جدیدی را ضمیمه پرونده کرده است و آن را به دادگاه ارائه داده است، حال باید منتظر نتیجه بررسی های صورت گرفته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه