اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه:

۱۹ درصد پزشکان کرمانشاهی برای دریافت کارتخوان ثبت‌نام کرده‌اند

۱۹ درصد پزشکان کرمانشاهی برای دریافت کارتخوان ثبت‌نام کرده‌اند
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از ثبت‌نام ۱۹ درصدی پزشکان کرمانشاهی برای دریافت کارتخوان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی ملکشاهی در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز  خصوص ثبت نام پزشکان کرمانشاهی در سامانه صندوق فروش سازمان امور مالیاتی، گفت: مهلت ثبت نام در این سامانه ۱۵ شهریور به پایان رسیده است، اما تا اول مهرماه و زمان اجرای این موضوع امکان ثبت در سامانه مذکور وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,

وی در پاسخ به اینکه تاکنون چند درصد از مراکز پزشکی و پیراپزشکی نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کرده اند نیز افزود: از یک هزار و ۳۷۳ مؤدی تنها ۲۵۵ مورد اقدام به ثبت نام کرده اند که برابر ۱۹ درصد رقم مذکور است.

,

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه، درصد مذکور را رقم خوبی ندانست و ادامه داد: توقع ما از جامعه پزشکان فرهیخته بیشتر از این بوده است.

,

وی تصریح کرد: ما انتظار داشتیم حداقل ۹۰ درصد این جامعه نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه صندوق فروش سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.

,

ملکشاهی تاکید کرد: اگر مراکز پزشکی و پیراپزشکی تا اول مهر ماه نسبت به ثبت نام در سامانه صندوق فروش اقدام نکنند، درآمدهای آنها را به صورت درآمد کتمانی تلقی خواهیم کرد و مشمول ۳۰ درصد جرائم غیر قابل بخشودگی خواهد شد.

,

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه تاکید کرد: چنانچه این مراکز پزشکی و پیراپزشکی نسبت به دستگاه نیز اقدام نکنند، ۲ درصد درآمد خدماتی شان نیز مشمول جریمه نداشتن دستگاه کارتخوان خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: براساس بند "ی" تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۸ و تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیاتی، برای کلیه صاحبان حِرف و مشاغل پزشکی و پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیتشان توسط وزارت بهداشت و درمان یا سازمان نظام پزشکی، صادر می شود، لذا برای آنها تکلیف شده و باید نسبت به دستگاه کارت خوان اقدام کنند.

,

ملکشاهی خاطرنشان کرد: تا کنون چندین بار مهلت ثبت نام در این سامانه تمدید شده اما تعداد کمی از مودیان نسبت به این کار اقدام کرده اند.

,

وی تصریح کرد: اولین مهلت تا ۲۳ مرداد بود و پس از آن یکبار تا پایان مرداد و بار دیگر تا ۱۵ شهریور این مهلت تمدید شد.

,

این مسئول با تاکید بر اجرای این طرح از اول مهر ماه گفت: مراجعه کنندگان با پرینتی که از دستگاه کارت خوان دریافت می کنند، می توانند بررسی لازم را انجام دهند و مطمئن شوند که دستگاه مذکور به شبکه مالیاتی متصل شده است یا نه و در صورت اتصال آرم سازمان مالیاتی در پرینت مذکور قابل مشاهده است.

,

وی خاطرنشان کرد: سامانه www.tax.gov.ir تا اول مهر که این طرح اجرایی می شود، آماده ثبت نام مودیان است و باید برای پیشگیری از صدور جرائم فوق نسبت به این کار اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه