اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

ضرورت وجود کارت ملی هوشمند در انتخابات پیش رو/ اخذ رأی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود

ضرورت وجود کارت ملی هوشمند در انتخابات پیش رو/ اخذ رأی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود
فرماندار خلیل آباد بر ضرورت وجود کارت ملی هوشمند در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: انتخابات مهمی در سال جاری پیش رو داریم و با توجه به اینکه کلیه مراحل تا اخذ رای بصورت الکترونیکی انجام می گردد ضرورت داشتن کارت ملی هوشمند بیشتر مورد تاکید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد، صبح امروز در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ضمن تاکید بر جایگاه مهم موضوع ثبت وقایع حیاتی، اظهار داشت: ثبت وقایع حیاتی 4 مولفه مهم جوامع بشری اعم از تولد، ازدواج، طلاق و مرگ و میر را رقم می زند که اگر به درستی و دقیق صورت گیرد ماحصل آن می تواند در سیاستگذاری های خرد و کلان کشور موثر واقع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح, توس,

وی با بیان اینکه مکانیزم ثبت وقایع حیاتی، داده های مطلوبی تولید می کند که باعث تحلیل دگرگونی و تغییر و تحولات جمعیتی می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج آماری و تحلیلهای ثبت وقایع حیاتی می توان برنامه ریزی ها و تصمیم سازی های درستی را در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام داد.

رئیس شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان خلیل آباد تصریح کرد: اگر ورودی اطلاعات ثبت وقایع حیاتی به درستی و در زمان خود صورت گیرد، یک آمایش جمعیتی در کل جامعه انجام می شود که بر این اساس طلاق و ناهنجاری های اجتماعی ناشی از آن به درستی آسیب شناسی می شود، ازدواج، تولد و مرگ و میر نیز مورد تجزیه و تحلیل منطقی قرار می گیرد و تصمیم سازی ها در همان شاخصها به درستی انجام می شود.

وی در ادامه نیز ضمن تاکید بر اهمیت کارت ملی هوشمند برای ورود به دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات، اذعان کرد: انتخابات مهمی در سال جاری پیش رو داریم و با توجه به اینکه کلیه مراحل تا اخذ رای بصورت الکترونیکی انجام می گردد ضرورت داشتن کارت ملی هوشمند بیشتر مورد تاکید است.

قاسم پور با اشاره به اینکه یکی از شاخص های مهم ثبت وقایع حیاتی ثبت به موقع آن وقایع است، عنوان کرد: شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بایستی درخصوص ثبت این وقایع در سطح روستاها حساسیت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند و با ثبت احوال شهرستان همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه