اخبار داغ

آیت الله مدرسی:

لزوم برخورد سریع دستگاه قضاء با شایعه سازان/ سوژه های ساختگی برای انحراف افکار عمومی از سوء مدیریت‌هاست

لزوم برخورد سریع دستگاه قضاء با شایعه سازان/ سوژه های ساختگی برای انحراف افکار عمومی از سوء مدیریت‌هاست
امام‌جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید با شایعه‌سازان، دروغ‌پردازان و کسانی که می‌خواهند کشور را به ورطه آشوب بکشانند؛ ولو در کرسی مجلس نشسته باشند برخوردی عادلانه و سریع داشته باشند و اجازه ندهند عده‌ای با امکانات نظام و از تریبون رسمی نظام علیه امنیت مردم و کشور با جریانات خارج نشین و مستکبرین هم‌نوا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان این‌که عده‌ای با حاشیه‌سازی به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی از جریانات و خواسته‌ای اصلی هستند اظهار داشت: در مقاطع مختلف بعضی از افراد که سوء مدیریت داشته و کارنامه و عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند با ایجاد سوژه‌های ساختگی  مردم را درگیر متن‌ها و حواشی می‌کنند تا آن ها را از سوء مدیریت و کارکرد مثبتی که مورد انتظار بوده فاصله بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تأکید بر این‌که در شرایط فعلی خواسته اصلی مردم اقتصاد و معیشت است افزود: بررسی آمارها نشان می‌دهد سبد غذایی مردم در خرداد 98 نسبت به فروردین  افزایش چندین برابری داشته است و علی‌رغم کاهش قیمت دلار اما همچنان قیمت‌ها قیمت برخی کالاها افزایش می‌یابد که این موضوع در کنار عدم نظارت و عدم مدیریت جای نگرانی دارد.

,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد اذعان داشت: مردمی صبور، حلیم و با بصیرت داریم که با این سوژه‌های ساختگی، حرکت‌های کاذب و انحرافات راه اصلی خود را فراموش نخواند کرد.

,

مدرسی اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید با شایعه‌سازان، دروغ‌پردازان و کسانی که می‌خواهند  کشور را به ورطه آشوب  بکشانند؛ ولو در کرسی مجلس نشسته باشند برخوردی عادلانه و سریع داشته باشند و اجازه ندهند عده‌ای با امکانات نظام و از تریبون رسمی نظام علیه امنیت مردم و کشور با جریانات خارج نشین و مستکبرین هم‌نوا شوند.

,

وی با : با اشاره به تصویب سریع لایحه تجارت در مجلس و تأکید بر این‌که مسئله روز کشور اقتصاد و معیشت است و نباید با ایجاد حواشی این موضوع مهم فراموش شود افزود: تصویب لایحه تجارت بعد از رکورد زنی برجام در سرعت تصویب  از موارد رکورد زنی سرعت تصویب در مجلس بود درحالی‌که لایحه تجارت با توجه به اهمیت، سابقه و کارکردی که دارد باید بیش از این‌ها در تصویب آن دقت می‌شد و به عواقب و نتایج آن بیش از این توجه  می‌شد.

,

انتهای پیام/ق

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه