اخبار داغ

کشف 44 جسد قطعه قطعه شده در مکزیک + تصاویر

کشف 44 جسد قطعه قطعه شده در مکزیک + تصاویر
مقامات مکزیک، کشف حداقل 44 جسد در بیش از 100 کیسه سیاه در چاهی واقع در بخش غربی کشور در اوایل ماه جاری را تأیید کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مقامات مکزیک، کشف حداقل 44 جسد در بیش از 100 کیسه سیاه در چاهی واقع در بخش غربی کشور در اوایل ماه جاری را تأیید کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

این بقایای انسانی پس از شکایات ساکنان از بوی بد منطقه در 3 سپتامبر در چاهی خارج از شهر گوادالاخارا در غرب ایالت جالیسکو کشف شد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

"ماسِدونیو تامِز گواجاردو" رئیس کابینه امنیتی جالیسکو گفت: "از صحبت در مورد این موضوع ناراحتم، اما جامعه حق دارد بداند که چه اتفاقی در حال وقوع است؟"

,

گواجاردو افزود: "این اجساد در حالت های مختلفِ تجزیه بودند. در ابتدا، مقامات مربوطه گفتند که قادر به شناسایی حداقل 37 جسد هستند، اما مؤسسه علوم پزشکی قانونی جالیسکو این آمار را به 44 جسد افزایش داد."

, گواجاردو,

 

,

, ,

به گفته بی‌بی‌سی، اکثر اجساد قطعه قطعه شده بودند، بنابراین محققان برای شناسایی صحیح آنها مجبور به کنار هم گذاشتن بخش های مختلف شدند.

,

به گزارش مکزیکو نیوز دِیلی، مقامات در حال بررسی ارتباط بین این گور دسته جمعی و کشف 6 جسد در خانه امن سازمان یافته در ماه آگوست هستند.

,

این کشف وحشتناک، دومین کشف اجساد در منطقه طی سال جاری است. مقامات مکزیک در ماه مه، بقایای حداقل 34 نفر را در 2 ملک مجزا در ایالت جالیسکو یافتند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

این ایالت، مکان یکی از قدرتمندترین و بی پرواترین گروه جنایتکار جالیسکو موسوم به "نسل جدید کارتل" (New Generation Cartel) است. کارتل سابقا یکی از هلیکوپترهای نظامی مکزیک را با موشک هدف قرار داد.

,

از زمان آغاز مبارزه با مواد مخدر در مکزیک در سال 2006، حدود 40000 نفر مفقود و گورهای دسته جمعی مخفی در حومه شهر کشف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه