اخبار داغ

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد؛

مسیر روگذر تقاطع ولیعصر مهرماه امسال بازگشایی می‌شود

مسیر روگذر تقاطع ولیعصر مهرماه امسال بازگشایی می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بازگشایی مسیر روگذر تقاطع ولیعصر از مهرماه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قاری قرآن در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، بابیان این‌که این پروژه در حال حاضر از پیشرفت مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مسیر روگذر این تقاطع از اواخر مهرماه و یا نهایت ابتدای آبان ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تردد در آن امکان‌پذیر می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های دیگر شهر نیز بیان داشت: پروژه تقاطع خیابان امام خمینی (ره) و شهید کیوانفر مراحل اداری خود را طی می‌کند و در ماه‌های پیش رو فاز عملیاتی پروژه شروع خواهد شد.

قاری قران به نظرات کارشناسان در نوع اجرای پروژه اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه ازنظر فنی به‌هیچ‌عنوان امکان‌پذیر نیست که مسیر زیرگذر از خیابان شهید کیوانفر عبور بکند و حتی کمیته فنی شورای ترافیک نیز اجرای طرح را تأیید کرده است.

وی افزود: کارهای مناقصه و انتخاب پیمانکار این پروژه در حال انجام است و بعد از گذشت این پروسه به‌زودی کلنگ آغاز این پروژه به زمین زده خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم نوسانات قیمت در سال گذشته را یکی از عوامل کندی و یا عدم شروع برخی از پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: بحمدالله در سال جاری در این زمینه مشکلی وجود ندارد و با برنامه‌ریزی کارها را پیش می‌بریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه