اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

دوران دفاع مقدس یک میراث گران‌بها برای ایران اسلامی است/ عملیات‌های دفاع مقدس درس بزرگی برای بخش‌های مختلف کشور است

دوران دفاع مقدس یک میراث گران‌بها برای ایران اسلامی است/ عملیات‌های دفاع مقدس درس بزرگی برای بخش‌های مختلف کشور است
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه عملیات های دفاع مقدس درس بزرگی برای بخش های مختلف کشور است، گفت: دوران دفاع مقدس یک سرمایه بزرگ و میراث گران‌بها ‌و ماندنی، بر آمده از یک جوهر اعتقادی است که چشم طمع دشمنان را از کشور دور کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر خلاف آنچه که سلطه گران پیش بینی کرده بودند در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دشمن تمام برنامه ریزی های خود را برای تغییر راه انقلاب انجام داده بود و زمانی که موفق نشد دست آویز جنگ شد، خاطرنشان کرد: خود آمریکا اگر می توانست، همانند واقعه طبس وارد جنگ با ایران می شد.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین تصریح کرد: انقلاب اسلامی برآمده از شخصیت حضرت امام (ره) بود که با اعتقادات مذهبی مردم ‌گره خورد و یک انقلاب عقیدتی محسوب می شود و به همین منظور دشمنان هیچ گاه نمی توانستند انقلاب را خدشه دار کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه دشمنان قطعنامه الجزایر را به دست صدام دادند و با تحریک آن جنگ را علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداختند، اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس یک سکوت مرگباری بر مجامع بین المللی دنیا حاکم شد.

,

قاسم پور با اشاره به اینکه توان نظامی عراق به لحاظ تعداد ادوات و امکانات و تجهیزات نظامی بسیار بیشتر از ایران بود ولی نتیجه آن بر عکس می شد، عنوان کرد: حضور اعتقادی مردم در جبهه ها باعث تغییر نتیجه جنگ به نفع ایران شد.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: دوران دفاع مقدس یک سرمایه بزرگ و میراث گران‌بها ‌و ماندنی، بر آمده از یک جوهر اعتقادی است و باید در عمل قدر دان رشادت های دفاع مقدس باشیم زیرا این میراث چشم طمع دشمنان را از کشور دور کرده است.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه دشمن نمی تواند به صورت نظامی انقلاب را از پای در آورد به همین منظور جنگ اقتصادی را پیش گرفته است، تأکید کرد: عملیات های دفاع مقدس درس بزرگی برای بخش های مختلف کشور است.

,

وی با تأکید بر اینکه واکاوی و تبیین دفاع مقدس و اندیشه های آن باید توسط جوانان صورت گیرد، بیان کرد: پژوهش های علمی باید در این زمینه نوشته و برای نسل امروز کشور تبیین شود تا شرایط بهتری را رقم بزند.

,

قاسم پور در پایان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان خلیل آباد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اداری سطح شهرستان با تعامل، همراهی و هم افزایی پای کار برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه