اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

ستاد مناسب سازی شهرستانها به ریاست فرمانداران تشکیل شود/ با اداراتی که به نامه های دبیرخانه مناسب سازی پاسخ ندهند، برخورد می شود

ستاد مناسب سازی شهرستانها به ریاست فرمانداران تشکیل شود/ با اداراتی که به نامه های دبیرخانه مناسب سازی پاسخ ندهند، برخورد می شود
معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اهمیت مناسب سازی گفت: ستاد مناسب سازی شهرستانها به ریاست فرمانداران برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهرداد سلطانی در جلسه ستاد ساماندهی و پیگیری مناسب سازی با اشاره به برگزاری جلسات فصلی این ستاد اظهار کرد: این جلسات مسائل بسیاری را در بردارد و همیشه مطالبات ادارات و مردم از این جلسات بسیار بالاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در این چند سال کار های بسیارقابل توجهی انجام شده است و متناسب با آن کار های بر زمین مانده نیز زیاد است ابراز کرد: راه طولانی را در پیش داریم تا به سطح از توسعه یافتگی کشور های توسعه یافته برسیم و کار سنگینی است ولی کارهای انجام شده در سطح استان و شهر نیز کار های قابل توجهی است.

,

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه کار اجرایی در راستای مناسب سازی بسیار سخت است خاطر نشان کرد: وظایف شهرداری ها به دلیل حضور در سر خط اجرا به مراتب سخت تر از ادارات دیگر است.

,

وی با اشاره به اینکه سوال می شود که آیا ما سیستمی حرکت می کنیم یا در کجا قرار داریم خاطر نشان کرد: تا به اینجا کار خوب پیشرفته است و ما در نقطه ای قرار داریم که از مرحله قانون گذاری عبور کرده ایم.

,

سلطانی با بیان اینکه ما تا به الان از مرحله تهیه ی چک لیست ها، تنظیم قوانین و مسائلی از این دست عبور کرده ایم افزود: بعد از این کار ما نظارت است و ما در بسیاری از مسائل ضعف داریم؛ در فهم موضوع و درک لزوم موضوع و در قوانین ضعف داریم ولی مادر این موضوع، این مرحله را پشت سر گذاشته ایم.

,

وی با اشاره به اینکه ما چک لیست و قوانین را داریم ولی ممکن است در اجرا به آنها عمل نشود و این ضعف، ضعف نظارتی است بیان کرد: این مسائل به تدریج قابل حل شدن است و اینها باید فرهنگ سازی شود.

,

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه مناسب سازی و تغییر محل مطب پزشکان در حال انجام است ولی برخی از پزشکان همچنان در خصوص این مسائل مقاومت می کنند افزود: شبکه بهداشت و درمان ما رو به مناسب سازی است.

,

وی با اشاره به مدارس دانش آموزان با شرایط خاص خاطر نشان کرد: در مدارس کار پیش می ورد ولی سازمان نوسازی مدارس تا حد امکان باید تمامی مدارس را برای دانش آموزان آماده کند.

,

سلطانی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات را ما در اماکن عمومی استان داریم ابراز کرد: در فروشگاه ها و مراکز خرید و.. ما بیشترین مشکلات را داریم و قوانین ما هنوز همه موارد را پوشش نمی دهند.

,

وی با اشاره به اینکه شاید نیاز  است برخی از مسائل را نباید قوانین ما پوشش دهند خاطر نشان کرد: برخی این مسائل را باید به عهده مردم و فرهنگ عمومی و مطالبات فرهنگی مردم گذاشت.

,

معاون استاندار زنجان با اشاره به برگزاری ستاد ساماندهی و پیگیری مناسب سازی شهرستان ها افزود: این ستاد ها حتما باید به ریاست فرمانداران برگزار شود.

,

وی با اشاره به اینکه اگر ادارات به نامه های دبیرخانه ستاد مناسب سازی مانند گذشته پاسخ ندهند با این ادارات برخورد می شود ابراز کرد: در صورت عدم همکاری اداره ای با ستاد مناسب سازی به نهاد بالادستی ملی آن اداره و سازمان اطلاع داه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه