اخبار داغ

نماینده مردم ملایر:

انتخاب مدیر بومی، اصل اول در انتخاب مدیران ملایر باشد

انتخاب مدیر بومی، اصل اول در انتخاب مدیران ملایر باشد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آن مدیرانی که نظر من گرفته شده است، اصل اولیه بومی گرایی مدیر بوده است و با نادیده گرفتن مدیران بومی مخالف هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور ملایردر سالن آمفی تئاتر شهید ابراهیم خانی این دانشگاه، بومی گرای را اصلی ترین اولویت در انتخاب مدیران شهرستان دانست و گفت: باید به مدیران بومی و توانمند ملایری توجه ویژه ای شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی مجموعه پیام نور در کشور را یک فرصت برای دانش افزایی دانست و بیان کرد: حضور این مرکز باشد شد افرادی که شرایط ادامه تحصیل نداشتند، بتوانند دانش افزایی کرده و ادامه تحصیل دهند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: با حضور دکتر غلامی، وزارت علوم یک رنگ و بویی دیگری به خود گرفت و اقدامات خوبی در این بخش انجام شد.

,

وی گفت: وزارتخانه ها تا زمانی که از حواشی به دور باشند فارغ از مسائل جناحی، سلیقه‌ای و سیاسی قابل دفاع هستند.

,

حجت اسلام آزادی خواه وزیر علوم را در کار بدون حاشیه دانست و بیان کرد: کار در امور دانشگاه به خوبی پیش می رود و برای انسجام بخشی دانشگاه ها یکپارچه سازی کار زیادی وجود دارد

,

وی به باقی ماندن هویت مستقل دانشگاه ملی ملایر در بحث یکپارچه سازی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: بحث هایی برای زیرمجموعه قرار گرفتن دانشگاه ملایر برای دانشگاه بوعلی مطرح شد که د در ساختار جدید پردیس سازی، دانشگاه ملایر با هویت مستقل باقی خواهد ماند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این اقدام وزارت علوم جایگاه پیام نور نیز در جای خود باقی است هر چند در در سطح در کلان کشور انتقادهایی به سیستم پیام نور وجود دارد.

,

وی با تبریک به محمدقاسم ترکاشوند اظهار کرد: دکتر مرادی در این مدت ۴ سال یکی از بی حاشیه ترین مدیران شهرستان بودند که اقدامات خوبی را نیز انجام دادند.

,

حجت الاسلام آزادی خواه وفاق و همدلی مدیران و مسئولان شهرستان را بی نظیر دانست و تاکید کرد: امید است مدیر جدید دانشگاه از حاشیه به دور باشد و کار علمی را انجام داده به حوزه پژوهش توجه بیشتری داشته باشد چرا که در این حوزه نیاز به کار بیشتر است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه