اخبار داغ

در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ مطرح شد؛

صنعت چاپ در اردبیل رو به عقبگرد است/ هم اندیشی از عوامل توسعه سرمایه های اجتماعی است

صنعت چاپ در اردبیل رو به عقبگرد است/ هم اندیشی از عوامل توسعه سرمایه های اجتماعی است
پیشکسوت صنعت چاپ اردبیل از نبود هم افزایی و عدم حمایت مناسب مسئولان از جمله موانع رشد صنعت چاپ در اردبیل نام برد و گفت: حمایت های مقطعی حلال مشکلات نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، آئین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ عصر امروز با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و در محل عمارت شهرداری اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

هاشم عروج زاده از فعالان و پیشکسوتان صنعت چاپ اردبیل در این مراسم به تشریح مشکلات هم صنفان خود پرداخت و گفت: نبود هم افزایی لازم و عدم حمایت مناسب مسئولان  از جمله موانع رشد صنعت چاپ در اردبیل است.

,

وی با انتقاد از مسئولان امر گفت: پشتیبانی‌های مسئولان مقطعی بوده و به دلیل فرابخشی بودن صنعت چاپ، این کمک ها به تنهایی حلال مشکلات نیست.

,

عروج زاده از فعالان صنعت چاپ به عنوان بانیان و عاملان تقویت بنیه فرهنگی جامعه نام برد و گفت: با انسجام جلسات در اتاق فکر فعالان این صنعت، باید برای کوتاه کردن دست دلالان چاره اندیشی کرد.

,

شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این مراسم خواستار تقویت اتاق فکر و نشست‌های هم اندیشی فعالان عرصه صنعت چاپ شد و گفت: هم اندیشی یکی از عوامل توسعه سرمایه‌های اجتماعی در کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه