اخبار داغ

در نمایشگاه فروش پاییزه محقق شد؛

استقبال زنجانی‌ها از لوازم التحریر ایرانی – اسلامی

استقبال زنجانی‌ها از لوازم التحریر ایرانی – اسلامی
در نمایشگاه فروش پاییزه زنجان مردم از لوازم التحریر ایرانی – اسلامی استقبال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، این روزها و در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس، بازار لوازم التحریر در همه استان های کشور تب و تاب بیشتری به خود گرفته و مردم برای خرید مایحتاج مدرسه فرزندان به مراکز مختلف برای خرید مراجعه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

نمایشگاه فروش پاییزه زنجان نیز از دو روز گذشته فعالیت خود را با اختصاص بیش از ۱۰۵ غرفه آغاز کرده و مردم برای تهیه لوازم التحریر،کیف و کفش دانش آموزان خود به این نمایشگاه مراجعه می کنند.

,

از همان روزهای اول استقبال از این نمایشگاه خوب بوده و فروشندگان لوازم التحریر از آن احساس رضایت دارند،در این نمایشگاه اصناف استان های های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، قم،البرز، اصفهان، قزوین و یزد حضور دارند.

,

این نمایشگاه انواع نوشت افزار،  کیف و کفش،  روپوش مدارس، پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، تزئینات آشپزخانه و وسایل مورد نیاز خانواده ها را عرضه کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای عمومی و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای غرفه‌سازی شده است.

,

برخی از غرفه های این نمایشگاه به ارائه لوازم التحریر ایرانی – اسلامی در غرفه ایران نوشت پرداخته است.

,

یکی از خریداران از این غرفه قیمت های ارائه شده در این غرفه را نسبت به کالاهای خارجی مناسب عنوان کرد و گفت: من هر سال کالای ایرانی برای فرزندانم خریداری می کنم.

,

احمدی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه های به خرید ارزان و با صرفه کمک می کند،افزود: قیمت ها نسبت به فروشگاه های داخل شهر بهتر است.

,

وی گفت: معمولا لوازم التحریر چینی از کیفیت لازم برخوردار نیستند و مجبوریم در طول سال چند بار لوازم التحریر خریداری کنیم اما از زمانی که از لوازم التحریر ایرانی استفاده می کنم از کیفیت آن راضی هستم.

,

غرفه دار ایران نوشت نیز استقبال مردم زنجان از لوازم التحریر ایرانی – اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانش آموزان و والدین در انتخاب لوازم التحریر ایرانی دقت ویژه ای دارند.

,

 

,

, ,

 

,

مجید محمودی ادامه داد: لوازم التحریر ایرانی – اسلامی با کیفیت خوبی ارائه شده است و حتی مردم دنبال این نوع کالا هستند.

,

یکی از خریداران نیز قیمت لوازم التحریر را 50 درصد نسبت به فروشگاه های شهر ارزانتر عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه به والدین در خرید مناسب کمک می کند.

,

وی با بیان اینکه شکلل ظاهری کالاهای چینی موجب استقبال شده است، افزود: اما کیفیت این نوع کالا ها مطلوب نیست.

,

رضایی بر ضرورت ارائه بیشتر لوازم التحریر ایرانی – اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این نمایشگاه این نوع لوازم التحریر خوب ارائده شده اما باید در بازار نیز اقدامات لازم انجام شود.

,

گفتنی است،تولید لوازم التحریر با طرح‌ های ایرانی اسلامی از جمله «قاصدک»،«ثنا» و «ثمین»، «سینا» اقدامی مهم در زمینه لوازم التحریر ایرانی اسلامی است که امیدورایم این اقدامات ادامه یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه