اخبار داغ

در جلسه علنی شورای شهر تربت حیدریه مطرح شد؛

انتقاد از عدم توجه به کنترل و پیشگیری از آسیب فضای مجازی/ امروز آسیب در خانه‌ها از طریق فضای مجازی بسیار خطرناک‌تر از محیط بیرون است

انتقاد از عدم توجه به کنترل و پیشگیری از آسیب فضای مجازی/ امروز آسیب در خانه‌ها از طریق فضای مجازی بسیار خطرناک‌تر از محیط بیرون است
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه، آموزش سواد فضای مجازی برای والدین و خانواده ها را یک ضرورت دانست و افزود: متاسفانه امروز بخش عمده ای از آسیب های اجتماعی از این طریق و در درون خانه ها متولد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد امانی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تربت حیدریه اظهار داشت: ارائه و گسترش آموزشهای لازم برای والدین عامل مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی آموزش سواد فضای مجازی برای والدین و خانواده ها را یک ضرورت دانست و افزود: متاسفانه امروز بخش عمده ای از آسیب های اجتماعی از این طریق و در درون خانه ها متولد می شود.

,

امانی خاطر نشان کرد: امروز بدلیل بی توجهی همه دستگاههای مسئول و والدین، در بین نوجوانان و جوانان آسیب های فراوانی وجود دارد که برای مقابله با آن همکاری همه جانبه دستگاههای متولی را می طلبد و همه حوزه هایی که وظیفه ذاتی آنها پرداختن به این موضوعات هست باید بصورت جدی ورود کنند.

,

وی با انتقاد از عدم توجه به کنترل و پیشگیری از آسیب جدی فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان اظهار کرد: متاسفانه امروز آسیب در خانه ها از طریق فضای مجازی که فرزندان ما با آن سرگرم هستند بسیار خطرناک تر از محیط بیرون شده و قطعا متولیان امر و کسانی که در این خصوص مسئولیتی دارند باید بیش از پیش به آن بپردازند.

,

شایان ذکر است در این جلسه آخرین برنامه ریزی ها برای برگزاری دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه مورد بررسی قرار گرفت.

,

این مسابقات از ولادت حضرت رسول اکرم (صلی الله) آغاز و تا ایام پیروزی انقلاب اسلامی در قالب قریب به ۳۰ رشته ورزشی آقایان و بانوان و توانخواهان جسمی و حرکتی ادامه خواهد داشت.

,

همچنین در این جلسه برای برگزاری کلاسهای آموزش خانواده با همکاری آموزش و پرورش و در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای، اعتیاد و مواد مخدر و رفتارهای پر خطر نوجوانان و همچنین برگزاری همایش هایی در همین خصوص برای عموم تصمیم‌گیری شد تا با همکاری سایر دستگاهها برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه