اخبار داغ

فرماندار زنجان:

تعرضات به اراضی ملی گاوازنگ تعیین تکلیف می‌شود

تعرضات به اراضی ملی گاوازنگ تعیین تکلیف می‌شود
فرماندار زنجان گفت: تعرضاتی به اراضی ملی منطقه گاوازنگ زنجان شده است که باید تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از حوزه گردشگری منطقه گاوازنگ زنجان با وجود ظرفیت های بالایی که دارد استفاده ای که شایسته مردم زنجان باشد،نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه گردشگرانی که به زنجان مراجعه می کنند از منطقه گاوازنگ بازدید می کنند،افزود: زیرساخت های خوبی در این منطقه فراهم شده است که متاسفانه بلا استفاده مانده و نیازمند اجرای کارهای ویژه است.

,

این مسئول با بیان اینکه امیدواریم این مجموعه با تحویل به شهرداری زنجان به سامان برسد، افزود: تعرضاتی به اراضی ملی این منطقه شده است که باید تعیین تکلیف شود.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه شخصیت های حقیقی و حقوقی در این تعرضات دخیل هستند، بیان داشت: دستگاه قضایی پیگیری موضوع را انجام می دهد که ضروری است دستگاه های متولی هم اقدامات لازم را انجام دهند.

,

عسگری برضرورت استفاده از همه ظرفیت های این منطقه تاکید کرد و گفت: وجود مزار شهدای گمنام و اجرای مراسم های باشکوه ملی و استانی از ظرفیت های این منطقه محسوب می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: مسیر گاوازنگ به روستای امند نیز دارای مناظر زیبا و بکری است که می تواند فرصتی برای حوزه گردشگری باشد که در این زمینه نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم.

,

این مسئول یادآور شد: باید دستگاه های اجرایی برنامه های مدون خود را در اختیار سرمایه گذاران با تسهیلات ویژه قرار دهند تا استقبال سرمایه گذاران افزایش یابد.

,

فرماندار زنجان با اشاره به پیش بینی برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت برای اجرای پروژه ها در این منطقه، یادآور شد: در کوتاه مدت تلاش داریم تا این شرایط را تثبت کنیم.

,

عسگری ادامه داد: در برنامه طرح های میان مدت به دنبال زدودن برخی نابسامانی ها در این منطقه هستیم و در بلند مدت نیز سرمایه گذاری های لازم برای اجرای طرح های مختلف جذب می شود.

,

وی با بیان اینکه در حوزه زیر ساخت، ایمنی و راه طرح های خوبی در این منطقه اجرا شده است، افزود:  ضروری است به وضعیت بهداشتی، ترافیکی و ایمنی این منطقه نیز رسیدگی شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در طول سال از جمله برگزاری جشنواره ها و برنامه های متنوع فرهنگی در این منطقه روی می دهد که مردم استقبال خوبی دارند،خاطرنشان کرد: تلاش داریم این منطقه به عنوان سایت گردشگری با تقویم برنامه های فرهنگی و هنری معرفی شود.

,

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: تبدیل این منطقه به منطقه نمونه گردشگری نیازمند برخی الزامات از جمله ثبت ملی و استفاده از ظرفیت و قابلیت های آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه