اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان حاشیه‌ساز در ماجرای دختر آبی اظهار ندامت کنند

نمایندگان حاشیه‌ساز در ماجرای دختر آبی اظهار ندامت کنند
نماینده مردم در مجلس گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به نادرستی در قضیه خوکشی سحر خدایاری اظهارنظر کردند انتظار می‌رود مردانه در تریبون مجلس شورای اسلامی اظهار ندامت و پشیمانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور با اشاره به حاشیه های دروغین پیش آمده در خصوص خودکشی دختر قمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه دشمنانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد انتظار می رود مسئولان از جمله نمایندگان مجلس سنجیده عمل کنند و در اظهارات خود امنیت ملی را مدنظر قرار دهند.

نمایندگان مجلس سنجیده  اظهارنظر کنند

این نماینده مجلس با اشاره به اظهارات نادرست برخی از نمایندگان در خصوص مرگ سحر خدایاری افزود: چرا در مورد هر مسئله سریعاً نمایندگان اظهارنظر می کنند چرا نمی گذارند قوه مجریه و قوه قضاییه مسائل را بررسی و سپس اظهار نظر کنند چرا نمایندگان مجلس پیشتاز می شوند و اخبار جعلی اعلام می کنند تا خوراک رسانه های ضدانقلاب را فراهم کنند و  اظهارات یک نماینده باعث شود به نظام جمهوری اسلامی هجمه وارد شود.

قاضی پور تأکید کرد: یک دختر بنا به دلایلی و طبق گفته پدرش که جانباز دفاع مقدس نیز می‌باشد دخترش بیماری روانی داشته و دارو مصرف می کرده و تحت نظر پزشک بوده خودکشی می کند و حتی قوه قضاییه نیز برای این دختر حکمی صادر نکرده بود دست آویز و بهانه ای عده ای برای هجمه به نظام می شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متأسفانه خودکشی در کشور بنا به دلایلی افزایش پیدا کرده است از جمله این دلایل جنگ، تحریم های اقتصادی و عدم امنیت شغلی باعث افزایش خودکشی شده است، دختران جامعه به خاطر مشکلات اقتصادی و یا ازدواج های تحمیلی خودکشی می کنند جای تعجب است آن افرادی که برای مرگ سحرخدایاری حاشیه سازی می کنند و تماشای فوتبال را بهانه می کنند اما در مقابل دیگر حوادث و خودکشی ها سکوت می کنند هدف اینها تنها محکوم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نمایندگان حاشیه ساز در ماجرای دختر آبی اظهار ندامت کنند

قاضی پور ادامه داد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که نادرست در این قضیه اظهارنظر کردند انتظار می رود مردانه در تریبون مجلس شورای اسلامی اظهار ندامت و پشیمانی کنند و اعلام کنند در قضیه خودکشی سحرخدایاری اطلاعات ناقصی داشتند و هرکسی هم که به آن‌ها خبر و اطلاعات کذب داده است را به مقامات قضایی معرفی کنند تا درس عبرتی برای دیگران شود تا روند عادی در جامعه پیش برود.

قاضی پور بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران خون بهای هزاران شهید است و اکنون هم نظام با خون شهدای مدافع حرم سرپا است نباید به این راحتی این نظام را متهم کرد..

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات مثبت چند ماه اخیر قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در برخی از پرونده ها حساسیت نشان داده است این حساسیت قوه قضاییه باعث ترس عده ای شده است و این‌ها می ترسند که به زودی نوبت به آن‌ها برسد به همین خاطر با بهانه قرار دادن خودکشی یک دختر به قوه قضاییه هجمه وارد می‌کنند تا قوه قضاییه را زمین گیر کنند.

قاضی پور افزود: البته انتظار داریم قوه قضاییه مغلوب این هجمه ها نشود و با قدرت با مفسدان اقتصادی جاسوس ها و وطن فروشان و آنهایی که مشکلات اقتصادی و اجتماعی برای مردم ایجاد کردند مبارزه کند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
, نمایندگان مجلس سنجیده  اظهارنظر کنند,
,
,
,
,
,
,
,
, نمایندگان حاشیه ساز در ماجرای دختر آبی اظهار ندامت کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه