اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

راه‌اندازی موکب زنجان در مرز خسروی ضروری است

راه‌اندازی موکب زنجان در مرز خسروی ضروری است
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: با توجه به شمار زائران زنجانی برای عبور از مرز خسروی و برای ارائه خدمات بهتر، ضروری است موکبی در این منطقه راه اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،اظهار داشت: محل های استقرار موکب های استان زنجان در کشور عراق مشخص شده و قرار است امسال 20 موکب در این کشور راه اندازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه یک موکب استان در شهر سامرا مستقر می شود، افزود: سه موکب نیز در مسیر نجف به کربلا راه اندازی می شود.

,

این مسئول از برپایی سه موکب در کربلا و دو موکب در کوفه خبرداد و گفت: 9 موکب نیز در نجف اشرف برای خدمات رسانی مطلوب به زائران برپا می شود.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه ماموریت استان زنجان برای شهر نجف تعریف شده است،افزود: امسال در شهرهای مختلف عراق زنجانی ها به زائران خدمات رسانی می کنند.

,

بابایی با اشاره به اعزام تیم های متعدد خواهران و برادران برای جمع آوری نذورات مردمی به روستاها، افزود: ثبت نام از کامیون های سنگین برای ارسال مرسوله به عراق آغاز شده و تا کنون 50 دستگاه آمادگی اعلام کرده اند.

,

وی با بیان اینکه خادمان نیز هزینه های خود را پرداخت می کنند، بیان داشت:بارگیری وسایل مورد نیاز موکب ها از 18 مهر ماه سال جاری انجام می شود.

,

این مسئول تصریح کرد: سه دستگاه نانوایی نیز برای پخت نان به کشور عراق اعزام می شوند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به کمک 140 میلیون تومانی شهرداری زنجان به ستاد اربعین استان، تصریح کرد: کانال اطلاع رسانی ستاد اربعین استان فعال شده است و جمع آوری نذورات نیز ادامه دارد.

,

این مسئول از خرید یک دستگاه سردخانه برای خدمات رسانی به زائران در عراق خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای حضور موکب ها در عراق انجام می شود.

,

وی از تعیین مسئول بهداشت و درمان ستاد اربعین استان زنجان خبرداد و گفت: جلسات متعددی با کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی برای خدمات رسانی بیشتر انجام شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه مرز خسروی برای زنجان حیاتی است،افزود: راه اندازی موکب در این مرز موجب خدمات رسانی به مردم در داخل کشور می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه