اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه عنوان کرد

پرداخت ۳۳ درصدی اعتبارات مصوب اشتغالزایی در کرمانشاه

پرداخت ۳۳ درصدی اعتبارات مصوب اشتغالزایی در کرمانشاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۳۳ درصدی اعتبارات مصوب اشتغالزایی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز مجموع اعتبارات مصوب اشتغالزایی استان کرمانشاه را ۲ هزار و ۶۷۳ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان یک هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تخصیص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۳۳ درصدی اعتبارات مصوب تسهیلات مذکور خبر داد و رقم کل اعتبارات پرداختی از اعتبارات مصوب را نیز ۸۷۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

,

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از اعتبارات مصوب استان یک هزار و ۸۰۱ میلیارد و ۳۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی مانده است.

,

عزیزی همچنین میزان باقی مانده از اعتبارات تخصیصی را نیز ۵۴۴ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

,

وی اشاره ای نیز به اعتبارات بخش های مختلف داشت و گفت: از ۲ هزار و ۶۷۳ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار مصوب استان، یک هزار و ۲۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ و ۹۸ و  همچنین ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات مناطق زلزله زده، ۳۷۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در قالب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری مصوب شده است.

,

عزیزی تسهیلات مصوب در بخش دستگاه های حمایتی ویژه روستائیان و عشایر را ۱۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز در بخش مشاغل خانگی مصوب شده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در بخش بند ب تبصره ۱۶ دستگاه های حمایتی ۱۸۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مصوب شده و ۸۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز در قالب کمک های فنی و اعتباری به تصویب رسیده است.

,

وی همچنین اشاره ای نیز به اعتبارات اختصاصی در بخش های مختلف داشت و گفت: در بخش کمک های فنی و اعتباری ۸۰ میلیارد و ۷۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، در بخش بند ب تبصره ۱۶ دستگاه های حمایتی ۱۱۷ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان و در بخش تسهیلات اشتغال دستگاه های حمایتی ویژه روستائیان و عشایر  ۱۴۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

,

عزیزی اعتبار تخصیص یافته در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را ۳۴۵ میلیارد و ۳۹۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در بخش مناطق زلزله زده نیز ۵۹۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در بخش بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ و ۹۸ نیز ۱۶۹ میلیارد تومان و در بخش مشاغل خانگی ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  تخصیص یافته است.

,

وی کل اعتبارات پرداخت شده در حوزه کمک های فنی و اعتباری را ۳۴ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دستگاه های حمایتی نیز ۹۴ میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

,

عزیزی اعتبار پرداختی اشتغال روستایی و عشایری را نیز ۳۶ میلیارد و ۷۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دانست و افزود: در بخش مناطق زلزله زده نیز ۴۱۲ میلیارد و ۹۰۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اختصاص یافته است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: در بخش بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ و ۹۸ نیز  ۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در بخش مشاغل خانگی نیز ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه