اخبار داغ

رئیس اتحادیه نوشت‌افزار اصفهان:

60 درصد نوشت افزار ها در بازار اصفهان تولید داخل است

60 درصد نوشت افزار ها در بازار اصفهان تولید داخل است
رئیس اتحادیه نوشت‌افزار استان اصفهان گفت: حدود 60 درصد از اجناس تولید ایران است و باید مردم با خرید تولیدات داخلی به صنایع و کارخانه و کارگر ایرانی کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر چیت‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز  اظهار کرد: به تمام اعضای اتحادیه بخش‌نامه کردیم که می‌توانند فروش فوق‌العاده بگذارند و با کم کردن ده درصد سود، اجناس خود را بفروشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
رئیس اتحادیه نوشت‌افزار استان اصفهان تصریح کرد: حدود شصت درصد از اجناس تولید ایران است و خبرنگاران و صداوسیما باید فرهنگ‌سازی کنند که مردم با خرید تولیدات داخلی به صنایع و کارخانه و کارگر ایرانی کمک کنند.
,
 
,
وی افزود: بعد از 45 سال ادعا می‌کنم که برندهای ایرانی به نحوه احسن تولید شده و این نوشت‌افزار داخلی، اگر بهتر از برندهای خارجی نباشد کمتر هم نیست.
,
 
,
چیت‌ساز عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه به‌صرفه نیست چون هزینه‌های سرسام‌آوری دارد، حتی درآینده کتاب‌فروشی‌ها هم نمایشگاه نمی‌زنند.
,
 
,
وی در ادامه افزود: در نمایشگاه، که موقت است اگر خریدی نامرغوب بود قابل برگشت نیست، اما در واحدهای صنفی قانون‌مند اگر جنسی خراب بود از 24 ساعت تا 48 ساعت آن جنس را پس می‌گیرند.
,
 
,
اکبر چیت‌ساز با بیان اینکه به تمام صنف گفته‌ایم که همدل و هم یار مردم باشند، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه باید جنس نمایش داده شود که این تولید ایران است نه اینکه فروشنده باشند و حق فروشگاه‌ها را ضایع کنند چون که فروشگاه‌ها عوارض و مالیات و هزینه آب و برق و غیره را پرداخت می‌کنند و نمایشگاه‌ها این هزینه‌ها را ندارند.
,
 
,
وی با بیان اینکه به فرموده ولایت‌فقیه وظیفه شرعی و وجدانی ماست که با خرید تولیدات ایرانی به کارگر ایرانی کمک کنیم افزود: هیچ ارزانی بی‌علت نیست و هیچ گرانی هم بی‌حکمت نیست، البته کسانی که گران‌فروشی می‌کنند،ایرانی وطن‌پرست نیستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه